UPDATE: Verstuur een betalings herinnering bij niet afgeronde bestellingen
Luondo (Moderator)
|
Geplaatst: Donderdag, 10 Oktober 2013 om 08:04:01
Het komt wel eens voor dat een klant niet het hele bestelproces afmaakt. Dat kan vele oorzaken hebben, bijvoorbeeld het niet bij de hand hebben van een reader voor de iDeal betaling. Hierdoor kunnen bestellingen open blijven staan en dat is zonde natuurlijk. Je kan nu eenvoudig een betaalherinnerings mail sturen zodat de klant op een later tijdstip alsnog de bestelling af kan ronden. Deze mail kan je alleen versturen als een bestelling niet de betaald status heeft. In de mail komt een nieuwe link naar de checkout van je shop. Bij een succesvolle betaling komt deze zelfde order automatisch op betaald te staan. De button kan je vinden op tabblad status van een bestelling. Bij de historie kan je precies zien wanneer je de mail verstuurd hebt. Succes! |
Geplaatst: Donderdag, 10 Oktober 2013 om 08:20:23
|
|
Geplaatst: Donderdag, 10 Oktober 2013 om 15:30:11
|
|
Geplaatst: Donderdag, 10 Oktober 2013 om 15:40:09
|
|
Geplaatst: Zaterdag, 12 Oktober 2013 om 13:44:42
|
|
Geplaatst: Zaterdag, 12 Oktober 2013 om 15:00:27
|
|
Geplaatst: Vrijdag, 25 Oktober 2013 om 14:14:24
|
|
Geplaatst: Maandag, 28 Oktober 2013 om 23:17:06
|
|
Geplaatst: Donderdag, 30 April 2015 om 15:07:27
Aangepast op 30-4-2015 15:08 |
|
Geplaatst: Donderdag, 30 April 2015 om 16:02:39
|