Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Aankondigingen & updates
    reactie toevoegen

UPDATE: Verlanglijst

Luondo (Moderator)

Geplaatst: Vrijdag, 18 Maart 2016 om 15:17:01

Beste Luondoérs, 

Met deze functie kan de klant een product op zijn of haar verlanglijstje plaatsen. De verlanglijst staat al een tijdje live maar we hadden deze nog niet gecommuniceerd in het forum. 

Om de verlanglijst te activeren ga je naar de pagina Instellingen > Vormgeving > Statische pagina's > Product detail pagina en zet je de optie Verlanglijst aan. 

Bij elk product zal nu de link "Toevoegen aan verlanglijst" komen te staan.

Als een bezoeker op toevoegen klikt zal er een scherm verschijnen waarin de bezoejer de keuze krijgt om een account aan te maken of om in te loggen als een bestaande klant.

Als de bezoeker is ingelogd zal de melding verschijnen dat het product is toegevoegd aan de verlanglijst. 

Om de verlanglijst te bekijken gaat de klant naar zijn of haar account en klikt in het menu op de verlanglijst. 

Om te kijken welke producten op de verlanglijst staan ga je in de beheeromgeving naar de pagina Producten en filter je op Producten die op verlanglijst staan.

Bij elk product onder het tabblad algemeen kun je zien hoevaak een product is toegevoegd aan een verlanglijst. Als je op de link "klik hier" klikt kun je zien welke klanten dit product hebben toegevoegd.

Bij de klant is het ook mogelijk om de verlanglijst te bekijken. 

PDF

Geplaatst: Vrijdag, 18 Maart 2016 om 15:58:03

YESSS THANK YOU TOPPERS !

Komt er ook een optie in de lijst  Producten - Hier kun je producten toevoegen, beheren en wijzigen.   zodat je in 1 klik kan zien welke producten op iemands verlanglijst staan ? Met een paar honderd producten is het best een zoekwerk nu.

Groet

Aangepast op 18-3-2016 16:51
    Nathalie

Geplaatst: Vrijdag, 18 Maart 2016 om 18:16:23

Ook ik zou graag de toevoeging zien dat je een lijstje krijgt met de producten die op een wensenlijstje staan, want met 1000 producten is dit voor mij eigenlijk geheel onbruikbaar (dus net als: producten > toon > producten met een voorraad melding.)

Verder super goed bezig luondo!

Aangepast op 18-3-2016 18:17
    Luondo Webwinkels (Team Luondo)

Geplaatst: Vrijdag, 18 Maart 2016 om 22:44:46

Beste PDF & Nathalie, 

We hebben de optie toegevoegd om in de productenlijst te filteren op Producten die op verlanglijst staan.

Met vriendelijke groet,
    Team Luondo

Kapitein Speelgoed

www.kapiteinspeelgoed.nl
    Geplaatst: Zaterdag, 19 Maart 2016 om 11:15:33

Joepie! Leuke extra! :)  

Nathalie

Geplaatst: Zaterdag, 19 Maart 2016 om 11:32:27

Super!

Ruud-4

Geplaatst: Zondag, 20 Maart 2016 om 21:45:54

Fijne toevoeging!

Izabela

www.izabelbruidsmode.eu
    Geplaatst: Maandag, 21 Maart 2016 om 05:00:13

Super update! Ik gebruik deze optie al een tijdje maar nu meer "bewust" ingesteld. 
    Nog even een vraag: Hoe verander ik de kleur van het hartje en de tekst: "Toevoegen aan verlanglijst"?
    BIj mij is die zwart en dat vindt ik somber....

Mvg

Izabela

Alpaca-Shop

www.alpaca-shop.eu
    Geplaatst: Maandag, 1 Mei 2017 om 09:37:33

OP het tabblad algemeen van een product staat onderaan hoe vaak dit product op een Verlanglijstje voor komt, echter dit wordt niet goed weergegeven. Bij mij staat een product op 5 Verlanglijstjes terwijl er wordt weergegeven dat het op 1 Verlanglijstje staat.
    Bij een andere klant staat het op een Verlanglijstje terwijl dit niet is terug te zien in de voorraad van desbetreffend product.

Aangepast op 1-5-2017 09:39
    Luondo Webwinkels (Team Luondo)

Geplaatst: Maandag, 1 Mei 2017 om 12:34:38

Beste Alpaca-Shop, 

Als je ons een ticket stuurt met vermelding van het betreffende product dan kijken we dit voor je na. 

Met vriendelijke groet,
    Team Luondo

Marcel

Geplaatst: Woensdag, 3 Mei 2017 om 21:43:55

@izabela    in de css van de vormgeving dit toevoegen:   .wishlist {color:red;}

groet,
    marcel

FC

www.feliciaschoice.nl
    Geplaatst: Zaterdag, 9 September 2017 om 19:28:09

Bij mij werkt dat niet.

ik heb de volgende css toegevoegd:

.fa-heart:before
    {
        color: red !important;
    }

Remco

www.onlinewebservices.eu
    Geplaatst: Zondag, 10 September 2017 om 12:01:39

Werkt .wishlist {color:red;} niet zoals Marcel eerder aangaf?

FC

www.feliciaschoice.nl
    Geplaatst: Zondag, 10 September 2017 om 16:41:32

Ik heb ook .wishlist {color:red !important;} toegevoegd aan de css (onder zelf aanpassen), maar deze werkt niet. Namelijk de css class #content_center a:link, #content_center a:visited overuled mijn custom css. Dus even f12-en en alleen de hartje rood gemaakt (die wilde ik namelijk alleen rood hebben).

Uiteindelijke css code voor alleen hartje: 

.fa-heart:before, .fa-heart:after { color: red!important; }

Ik ben en blijf toch ergens een ontwikkelaar :P, dus even uitgezocht:

Om het hartje en de zin rood te maken kan je de volgende css toevoegen aan je custom css:
    .wishlist a {color: red !important;}

Arjan

Aangepast op 10-9-2017 16:49

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.