Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Andere webshop gerelateerde onderwerpen
    topic toevoegen reactie toevoegen

Ip adres probleem help

kelly

Geplaatst: Donderdag, 12 Januari 2012 om 19:06:10

Hoi

Ik probeer bij google analytics mijn eigen ip adres eruit te filteren zodat hij niet registreerd wat ik zelf doe ,maar nu het volgende probleem

als ik naar een ''wat is mijn ip adres''zoek site ga geeft het volgende aan

uw ip adres is 24. ******

Het router ip-adres dat het vaakst gebruikt wordt is: *******.1.1

(volgens mijn pc is dit echter ****.1.148  )

Los van het feit dat het router ip adres dus volgens mijn computer 2 cijfers meer telt (48) weet ik nu niet welk ip adres ik moet ingeven in analytics om te zorgen dat mijn eigen gegevens niet geregistreerd worden ??
    dat van mijn router of het bovenste ip dat mijn eigen ip zou zijn ? snap er echt geen drol van ...

Aangepast op 12-1-2012 19:13
    kelly

Geplaatst: Donderdag, 12 Januari 2012 om 19:08:04

Zal wel niet zo heel slim zijn om dit openbaar neer te zetten (?) dus heb maar even wat cijfers vervangen door ****

Aangepast op 12-1-2012 19:14
    webwinkel321

Geplaatst: Donderdag, 12 Januari 2012 om 19:26:11

Als het goed is werkt het met het ip adres van wat je vind via bv watismijnip.nl 

Let wel op de plaatsing van de punten (.) en slashes. (/)

kelly

Geplaatst: Donderdag, 12 Januari 2012 om 19:39:50

Leendert bedankt voor je reply weer !!

via watismijnip.nl geeft ie dus het 1ste bovenstaande aan uit het begintopic en niet het ip adres van mijn router ,ok dat is al stap 1 :-) 

maar wat bedoel je met de slashes ? er staan nl enkel punten im het ip adres ?

En hoelang duurd het dan verder vooaleer analytics effectief niks meer vanaf mijn eigen ip adres laat zien ? heb nu nl het idee dat de filter (nog ? ) niet werkt ...

webwinkel321

Geplaatst: Donderdag, 12 Januari 2012 om 19:44:58

Vroeger moest je voor iedere punt in het ip adres een omgekeerde slash (geen idee hoe dat ding heet) invoeren (\)

Zoals dit: 10\.200\.300\.40

Ik weet niet of dat tegenwoordig nog moet, ik heb al jaren geen ip meer uitgesloten, is voor mij ook niet van belang. 

Probeer het dus eens met de slashes en wacht 24 uur af! 

Aangepast op 12-1-2012 19:45
    kelly

Geplaatst: Donderdag, 12 Januari 2012 om 19:51:21

okido doe ik thanx weer ...

Remco

www.onlinewebservices.eu
    Geplaatst: Donderdag, 12 Januari 2012 om 19:52:00

Kan btw geen kwaad als iemand je ip adres heeft :)

Donna

Geplaatst: Donderdag, 12 Januari 2012 om 20:18:34

Met puntjes zou gewoon moeten werken. Zo heb ik het ook ingesteld bij meerdere IP-adressen en werkt gewoon prima! 

kelly

Geplaatst: Donderdag, 12 Januari 2012 om 20:22:18

Dank iedereen !! heb het nu ook zo ingesteld ,wel benieuwd hoelang het nu duurd vooraleer analytics mezelf eruit filterd want voorlopig regsitreerd hij mezelf dus wel nog...

webwinkel321

Geplaatst: Donderdag, 12 Januari 2012 om 20:37:28

De statistieken die je nu ziet van van gister, het is dus niet zo gek dat je je eigen bezoeken nog ziet, wacht het even een dag of 2 af, dan komt het vast wel goed! 

kelly

Geplaatst: Donderdag, 12 Januari 2012 om 20:42:41

Okido dank je wel weer !

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.