Garantie en heroepingsrecht als webshop, hoe ga je hier mee om.
Pixar24
|
Geplaatst: Zondag, 8 April 2012 om 12:28:05
Stel het volgende voor: ik verkoop via mijn webwinkel sauna's en sauna attributen voor een bedrijf in mijn buurt. Eenmaal een sauna verkocht is, levert dat bedrijf aan huis, geeft het de klant zijn factuur, en verleent de dienst na verkoop. Maar wat met de garantie en het herroepingsrecht ? Ben ik als verkoper verlicht daar voor in te staan ? Als iemand niet tevreden is met zijn sauna attribuut, moet hij dit dan terug sturen naar mij ? Of naar het bedrijf dat geleverd heeft ? Ikzelf en het bedrijf zijn akkoord dat het bedrijf dat voor zijn rekening neemt, maar wat zegt de wet hierover ? Ben ik als de eigelijke verkoper hier niet verantwoordelijk voor ? En wat met de garantie ? Het bedrijf wenst in te staan voor de garantie, maar ben ik als de eigenlijke verkoper, verantwoordelijk volgens de wet ? Hoe gaan jullie hier mee om ? |
Geplaatst: Zondag, 8 April 2012 om 12:33:38
|
|
Geplaatst: Zondag, 8 April 2012 om 13:19:06
|
|
Geplaatst: Zondag, 8 April 2012 om 13:25:25
Aangepast op 8-4-2012 16:21 |
|
Geplaatst: Zondag, 8 April 2012 om 13:54:55
|
|
Geplaatst: Zondag, 8 April 2012 om 18:12:24
|
|
Geplaatst: Zondag, 8 April 2012 om 19:14:20
Aangepast op 8-4-2012 19:21 |
|
Geplaatst: Zondag, 8 April 2012 om 20:19:11
|