Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Andere webshop gerelateerde onderwerpen
    topic toevoegen reactie toevoegen

Wie weet de code voor dofollow vanaf php site naar onze webwinkel.

R&T "Bij De Deur"

www.bijdedeur.nl
    Geplaatst: Vrijdag, 13 Juli 2012 om 13:23:56

Ik heb zelf een website gemaakt via een sitebuilder van starthosting en de link naar onze webwinkel wil ik laten volgen door google (d.m.v. dofollow) kan dit met een verandering in het script?

Toevoeging:
    De code voor de html oplossing heb ik volgens mij al wel in orde, maar werkt dat op een .php script?

webwinkel321

Geplaatst: Vrijdag, 13 Juli 2012 om 14:22:14

Iedere link kan worden gevolgd, pas als je de link niet wilt laten volgen gebruik je de nofollow tag. 

<a href="http://www.domeinnaam.nl" rel="nofollow">link text</a> 

R&T "Bij De Deur"

www.bijdedeur.nl
    Geplaatst: Vrijdag, 13 Juli 2012 om 14:46:40

Je weet dus zeker dat de link gevolgd wordt? Er staat namelijk geen dofollow in het script  (zelfde link, maar ipv nofollow). Uitgaande links worden niet gevonden/weergegeven.

De pagina vanaf de link heeft een pr4 dus dat zou mooi meegenomen (kunnen) zijn.
    (stuk blog aan gewijd met wat belangrijke woorden in <strong>  gezien het geen gerelateerde site is, maar wie niet waagt... het is een gratis linkje)

In andere html pagina's die ik (hobbymatig) gemaakt heb heb ik toen expliciet een dofollow tag meegegeven.
    Deze werden wel weergegeven. Ligt dit aan .php?

Leendert, er is nog wel even een puntje aan jouw dropshippinglijst wat helaas niet klopte.
    Het bedrijf was helemaal ondersteboven en overdonderd toen ik ze benaderde voor DS.
    Misschien beter dit even aan te passen. 

Aangepast op 13-7-2012 14:51
    webwinkel321

Geplaatst: Vrijdag, 13 Juli 2012 om 16:49:36

Als je een link plaatst op een site die goed geindexeerd wordt door Google dan worden relevante uitgaande links automatisch gevolgd. Pas als je dat niet wilt geef je het attribuut "nofollow" aan de link mee. 

Kun je me even mailen over de lijst en graag iets duidelijker omschrijven wat exact het probleem is? 
    lpnauta @ live.nl 

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.