Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Andere webshop gerelateerde onderwerpen
    topic toevoegen reactie toevoegen

    Annulering order i.c.m. Ideal

    Goedkopepluggen

    goedkopepluggen.luondo.nl
    Geplaatst: Zondag, 4 November 2012 om 19:55:59

    Hallo,

    Gisteren is een order geplaatst in mijn webwinkel. Aangegeven betaalwijze is Ideal.
    De order is echter geannuleerd en niet betaald met Ideal. Hoe kan dat? Krijg ik dan niet te snel de orderbevestiging van Luondo?

    Hartelijke groet,
    Marijn



    webwinkel321

    Geplaatst: Zondag, 4 November 2012 om 20:51:44

    Onvoldoende saldo / betaling geannuleerd door klant... 

    De order in de shop is dan wel afgerond, de betaling niet.


    Goedkopepluggen

    goedkopepluggen.luondo.nl
    Geplaatst: Zondag, 4 November 2012 om 21:15:39

    OK, bedankt!


    MartineB

    Geplaatst: Zondag, 4 November 2012 om 22:42:09

    Zodra de klant gaat betalen is de order afgerond en wordt de orderbevestiging verstuurd.
    Als de idealbetaling lukt wordt er een betaalbevestiging verstuurd.

    Tip; zet in de orderbevestiging dat ze de order handmatig kunnen betalen indien de idealbetaling is mislukt. Werkt hier prima.


    webwinkel321

    Geplaatst: Maandag, 5 November 2012 om 17:28:26

    Ja, goede tip! Altijd de betalings en contact gegevens vermelden in de bevestigingsmail! 

    Je kunt zelfs nog verder gaan door alvast een korting op een volgende order aan te bieden, te verwijzen naar je facebookpage etc! 


    Goedkopepluggen

    goedkopepluggen.luondo.nl
    Geplaatst: Maandag, 5 November 2012 om 18:15:02

    Fijn dat jullie met deze tips komen. Ga ik weer mee aan de slag!


    LED Strip Outlet

    www.ledstripoutlet.nl
    Geplaatst: Zondag, 16 December 2012 om 23:50:33

    Sorry dat ik dit (redelijk) oude topic kick maar ik heb wel een relevante vraag! Ik begin nu ook me eerste orders te krijgen maar deze zijn nooit betaald zoals goedkope pluggen hierboven ook al zegt. Begrijp ik het nou goed dat ik een mailtje krijg van een nieuwe order, en vervolgens nog een mailte dat er betaald is?


    Martijn88

    Geplaatst: Maandag, 17 December 2012 om 01:16:51

    Je krijgt altijd 2 mailtjes,

    1 van Luondo, 1 van in mijn geval Sisow of de betaling canceled of succes is


    Samardesign

    Geplaatst: Donderdag, 19 December 2013 om 21:09:17

    Worden geannuleerde orders wel doorberekend door Luondo (het kwartje) of worden die automatisch in mindering gebracht?
    Of moet ik doorgeven welke orders geannuleerd zijn?

    B.v.d Saskia Houtsma


    Goedkopepluggen

    goedkopepluggen.luondo.nl
    Geplaatst: Donderdag, 19 December 2013 om 21:20:20

    Moet je idd zelf doorgeven Saskia. Het is vreemd maar je moet er zelf achteraan om je geld terug te krijgen als orders op geannuleerd komen te staan. Zou best automatisch kunnen worden gemaakt lijkt mij. Ook wel zo netjes ;)


    Louise123

    Geplaatst: Donderdag, 19 December 2013 om 22:44:06

    dat is waarschijnlijk om te voorkomen dat mensen al hun orders na verwerking maar op geannuleerd zetten...


    Jeroen

    Geplaatst: Vrijdag, 20 December 2013 om 11:18:22

    ja en voor die 25 cent hoef je ook geen drama te maken toch?


    Samardesign

    Geplaatst: Vrijdag, 20 December 2013 om 11:23:53

    Hartelijk dank voor jullie reacties.
    Fijne feestdagen allemaal!
    Saskia Houtsma


    Stylusbestellen.nl | Ruben Goudswaard

    www.stylusbestellen.nl
    Geplaatst: Vrijdag, 20 December 2013 om 11:57:15

    Je kan er de code plaatsen die de mensen ook te zien krijgen bij een betalingsherinnering. Hierdoor kunnen ze de order gelijk met IDeal betalen ipv dat ze zelf het geld handmatig moeten storten. En een voordeel is dat ze niet helemaal opnieuw hoeven te bestellen (waardoor je inderdaad ook een extra order heb wat je met luondo weer recht meot zetten vanwege de 0,25 cent).




    Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.