Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Andere webshop gerelateerde onderwerpen
    topic toevoegen reactie toevoegen

Bestellen als beheerder

JBA

Geplaatst: Woensdag, 9 Januari 2013 om 16:39:49

Het is normaalgesproken zo dat je kunt bestellen als beheerder, zonder dat dit consequenties heeft voor je officiele bestellingen in Luondo. Deze optie werkt bij mij niet. Ik krijg het balkje niet in beeld, als ik ingelogd ben en probeer te winkelen in mijn eigen shop. Iemand suggesties?

Nico G

Geplaatst: Woensdag, 9 Januari 2013 om 20:22:12

Zelfde probleem hier. Heb het eerder al bij Luondo aangegeven maar er is nog niks mee gedaan. Als je naar je winkelwagen gaat komt er vanzelf een extra wit ruimte boven, is niet ideaal maar zo kan je het nog herkennen.

Aangepast op 9-1-2013 20:23
    JBA

Geplaatst: Zaterdag, 12 Januari 2013 om 18:30:26

Hoi Nico,

Bedankt voor je antwoord. Helaas is ons probleem niet helemaal gelijk. Ik krijg die witte regel niet eens te zien. Als ik vanuit de beheersomgeving naar mijn webshop ga, en ik wil bestellen, dan plaats ik daadwerkelijk een bestelling, ipv een testbestelling.

Is er iemand van het Luondo team die hier een oplossing voor heeft?

Nico G

Geplaatst: Zaterdag, 12 Januari 2013 om 20:15:51

Dan wordt het inderdaad wat lastig. Ik had het volgende antwoord van Luondo gekregen wellicht kan je daar iets mee:

"mocht een bestelling niet als testbestelling geplaatst worden kan je ons altijd even een ticket sturen met die ordernummers, dan zullen we het crediteren voor je".

Grt!

Robbert

Geplaatst: Zaterdag, 12 Januari 2013 om 21:38:25

Jullie kunnen ons dat even een ticket sturen met het ordernummer van de testorders, deze zullen we dan crediteren.

Groeten Robbert

JBA

Geplaatst: Maandag, 14 Januari 2013 om 19:50:46

Hoi Robbert,

Het is me nog niet gebeurd, alleen normaalgesproken gaat het automatisch goed, heb jij enig idee waar het mis gaat?

Robbert

Geplaatst: Dinsdag, 15 Januari 2013 om 23:51:52

@JBA,

Nee helaas niet, stuur ons maar even een ticket met de ordernummers dan crediteren we die voor je.

Groeten Robbert

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.