Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Andere webshop gerelateerde onderwerpen
    topic toevoegen reactie toevoegen

Facturen importeren in acumulus boekhoudsoftware

2shop

Geplaatst: Zaterdag, 3 Mei 2014 om 14:52:55

Goedendag forumleden,
    Even een vraagje over facturen importeren in Acumulus boekhouding.

IK ben zojuist daarmee gestart en heb de API koppeling met nijn andere MWW shop al geïnstalleerd waarna alle facturen keurig automatisch worden geimporteerd. Super wat een verschil en werkbesparing.

Helaas heeft LUONDO alleen nog maar een export mogelijkheid wat hopelijk binnenkort wordt aangevuld met een API koppeling. maar het gaat me nu even om het facturen daain importeren.

Ik heb alle bestellingen die op verzonden en betaald waren gezet geëxporteerd en daarna in acumulus geïmporteerd.
    Het lijkt er op dat het alleen de bestelling pakbonnen zijn want er zijn geen bedragen en aantal facturen ingelezen. terwijl de status wel op succesvol staat.
    Kan iemand uitleggen hoe dit moet ?

alvast bedankt.
    Nico

Ayni-Shop

www.healthcare4pets.nl
    Geplaatst: Vrijdag, 23 Mei 2014 om 19:19:44

ik ben ook niet helemaal blij met deze mogelijkheid. Er kunnen maar een paar regels geimporteerd worden, ik moet dan per dag alles 'doen', dat is prima, maar de dag moet dan ook nog eens verdeeld worden in 'porties'... zodra er 5 bestellingen geweest zijn moet er gelijk een export gemaakt worden. Red ik dat niet dan moet er per 5 stuk een onderverdeling gemaakt worden 'nieuw', 'in behandeling' enz. En dan nog loopt het niet lekker en echt 75% van de tijd dat het alsnog niet lukt. Dat betekend dat ik weer veel meer wek heb en ze alsnog met de hand moet ingeven, lastig met zowel 6, 21 als 0% 
    doe ik iets fout? heeft er iemand tips? 

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.