Verwerking van omruiling
Izabela
|
Geplaatst: Donderdag, 10 December 2015 om 23:33:23
Beste Luonders, Ik ben al zo lang bezig met webshop verkoop, maar eigenlijk weet ik tot heden niet exact hoe ik een omruiling (ruilen van producten) in het systeem moet verwerken. Hopelijk kan iemand op het forum mij helpen. Mijn manier van het ruilen van een product gaat als volgt: 1. Nadat ik een herroeping met als doel een omruiling van product heb ontvangen, maak ik een creditfactuur aan voor de retour product. 2. De nieuwe product wordt besteld en door mij betaald bij de leverancier. Vervolgens verstuur ik nieuwe product kostenloos naar de klant. Voor de nieuwe bestelling maak ik een nieuwe factuur voor aan. Retour gezonden product gaat weer in de verkoop uit voorraad. Echter kom ik niet verder om dit omruiling goed financieel te afhandelen. Hoe doen jullie dat? Met vriendelijke groet, Isia (Izabela) |
Geplaatst: Vrijdag, 11 December 2015 om 11:09:54
|
|
Geplaatst: Zondag, 13 December 2015 om 14:15:49
|