Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Andere webshop gerelateerde onderwerpen
    topic toevoegen reactie toevoegen

Verzendkosten instellen

FashionXessories

Geplaatst: Maandag, 10 Oktober 2011 om 12:59:34

Ik zou graag de optie "Pakket" weg willen hebben. Dat lukt niet dus heb ik de naam veranderd en er een verzendkosten voor zone 1 en zone 2 bijgezet. Verder heb ik twee mogelijkheden toegevoegd: "Brievenbuspost" en "Aangetekend", uiteraard met verschillende tarieven. De klant krijgt echter niet de keuze. In de kassa wordt automatisch het bedrag bijgeteld dat bij de "pakket in zone 1" door mij is aangegeven. "Hoe krijg ik "pakket" weg en hoe kan ik de diverse mogelijkheden in de kassa laten zien.

Magnetronknuffel webwinkel

www.magnetronknuffelwebwinkel.nl
    Geplaatst: Maandag, 10 Oktober 2011 om 13:46:58

bij elk product moet je dan onder extra opties bij verpakking de gewenste verpakking selecteren.
    Aangetekend moet je invullen onder extra verzendopties (via instellingen --> verzendkosten --> extra verzendopties).

Succes,

groetjes,
    Stefan

Eelco de Boer (Team Luondo)

Geplaatst: Dinsdag, 11 Oktober 2011 om 12:20:58

Thanks Stefan!

FashionXessories

Geplaatst: Zaterdag, 15 Oktober 2011 om 14:47:13

Bedankt Stefan, ik heb het opgelost. Ik heb alleen bij via instellingen --> verzendkosten --> extra verzendopties de mogelijkheden aangegeven en niet per product.  Zoals het nu is kan de klant kiezen tussen " brievenbuspost" door niets te selecteren en "aangetekend" door dit als extra optie te kiezen.

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.