Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Content beheren in je Luondo Webshop
    topic toevoegen reactie toevoegen

Homepage

Lizet

Geplaatst: Zondag, 27 November 2011 om 19:46:55

Goedemiddag,

Sinds gisteren ben ik aan de gang gegaan met luondo. Ik weet nog niet helemaal of dit bij mijn website gaat passen. Mijn huidge website is ikverrasje.nl en wie weet wil ik deze gaan overzetten.

Maar ik vroeg me af of het ook mogelijk is om op de homepage ook bepaalde producten (voor mij weekendjes weg) neer te zetten, en als dat mogelijk is, op welke manier kan ik dit regelen?

Ik hoop dat jullie kunnen helpen.

Groet, lizet

Webshop-NL

Geplaatst: Zondag, 27 November 2011 om 19:55:07

Welkom! Dan moet je "aanbieding" aanvinken bij je object en vervolgens de aanbiedingkolom plaatsen. Een andere manier is om gewoon plaatjes neer te zetten met een linkje naar het product erachter. Jasper

Lizet

Geplaatst: Zondag, 27 November 2011 om 20:03:20

Dank je wel Jaspter voor het antwoord!

Op dit moment heb ik nog niet zoveel weekendjes weg dat ik vele categorieen kan maken, daarom dacht ik alle weekendjes op de voorkant te zetten. Maar dit zou ik kunnen doen door alles in de aanbieding te zetten, of plaatjes te maken? En dat is mogelijk met vier verschillende weekenden?

Webshop-NL

Geplaatst: Zondag, 27 November 2011 om 20:42:08

Jah dat kan. Je maakt dan gewoon 4 producten aan maar deze catogoriseer je niet. De link die hier uit rolt koppel je dan aan je plaatje op je homepage. Of je vinkt dus "aanbieding" aan en zet de aanbiedingkolom op je homepage. Dit is in jouw geval gewoon mogelijk!

webwinkel321

Geplaatst: Maandag, 28 November 2011 om 14:06:01

Of je maakt een aantal mooie banners voor op de homepage die je laat doorlinken naar de desbetreffende producten.

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.