Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Content beheren in je Luondo Webshop
    topic toevoegen reactie toevoegen

Pagina's pas zichtbaar na inloggen

Cosmevision

www.cosmevision.nl
    Geplaatst: Maandag, 23 Januari 2012 om 15:55:16

Beste Luondo'ers.
    Wij zijn een groothandel voor schoonheidssalons, en met Luondo een website aan het maken waarmee schoonheidssalons hun inkopen kunnen doen. Het afschermen van de prijzen zodat de consument wel productinfo kan lezen maar geen prijzen, die toepassing heb ik reeds ontdekt. 
    Echter waar het me nu om gaat, ik wil een aantal contentpagina's aanmaken (met bv downloads) die uitsluitend zichtbaar zijn wanneer een beautyprofessional is ingelogd. Is deze mogelijkheid er?
    En kan iedereen zich registreren als nieuwe klant en vervolgens automatisch de beroeps-info lezen, of bestaat de mogelijkhedid er dat wij eerst beoordelen of het idd om een beautyprofessional gaat voordat deze toegelaten wordt tot de verborgen pagina's en prijzen?
    Groeten!

** Leo **

www.papiermagazijn.nl
    Geplaatst: Maandag, 23 Januari 2012 om 22:18:55

Je kunt een contentpagina aanmaken en deze op niet zichbaar zetten.
    Door de link onderaan de pagina aan je klant te geven, kan deze de pagina bekijken.

Klik maar een op deze link.

Leo

** Leo **

www.papiermagazijn.nl
    Geplaatst: Maandag, 23 Januari 2012 om 22:43:21

Je kunt ook een contentpagina maken voor het aanmelden van klanten.
    Dit kun je instellen bij "modules".

Cosmevision

www.cosmevision.nl
    Geplaatst: Dinsdag, 24 Januari 2012 om 15:08:53

Ja ok, die snap ik, maar dat zou betekenen dat een klant dan altijd de mail moet bewaren waarin ze de link heeft gekregen, óf de link ergens moet noteren. Is er niet een mogelijkheid dat er een aantal contentpagina's automatisch zichtbaar worden voor ingelogde klanten?

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.