Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Content beheren in je Luondo Webshop
    topic toevoegen reactie toevoegen

Ideal gekozen --> maar niet betaald?

MOOYE

Geplaatst: Zondag, 19 Mei 2013 om 09:24:38

Het komt bij ons regelmatig voor dat een klant de betalingsmethode iDeal kiest en vervolgens er geen betaling tot stand komt.

Bij Luondo blijft de status op "nieuw" staan.
    Bij Sisiow komt deze bestelling niet eens voor.

Normaal gesproken krijg je dan bij sisow of "failure" of "expired" te zien
    Bij Luondo dan vervolgens "geannuleerd" order.

Iemand ook bekend met bovenstaande en wat hiervan de oorzaak is?

BVD

Donna

Geplaatst: Zondag, 19 Mei 2013 om 11:18:54

Waarschijnlijk hebben ze weggeklikt voor het IDeal betaalscherm goed en wel geladen was. Ik denk dat dit in iedere shop regelmatig voorkomt. 

Louise123

Geplaatst: Zondag, 19 Mei 2013 om 20:15:58

gebeurd bij mij ook zo af en toe. rete-irritant. ik stuur dan meestal wel 1 of 2 mailtjes achter de klant aan, maar in 99% van de gevallen wordt je genegeerd. bestel dan niet, grr.

MOOYE

Geplaatst: Maandag, 20 Mei 2013 om 09:39:47

Bedankt voor jullie reacties. Begrijp dat ik niet de enige ben die dit overkomt en blijkbaar is hier niets aan te doen.

Jeroen

Geplaatst: Dinsdag, 21 Mei 2013 om 17:31:22

Wij hebben hier de laatste tijd ook regelmatig last van, stuur er altijd een mailtje achteraan maar horen er nooit meer wat van

inktpatroonshop.nl

Geplaatst: Dinsdag, 21 Mei 2013 om 21:00:35

Daar heb ik dus ook last van en het door gegeven aan MultiSafepay en die hebben dat getest zie onder het antwoord van MultiSafepay

Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben verschillende test bestellingen geplaatst via de betaalmethoden iDeal. Daarin worden we vanuit de checkout proces naar de IDeal bankselectie omgeleid. Echter hebben wij moeten constateren dat het in verschillende pogingen het wat langer duurt voordat we in het msp omgeving terecht komen, dit duurte bij de eerste bestelling 23 sec., bij de tweede poging 5 sec. en bij de derde 8 sec.

Dit zou hoogstwaarschijnlijk aan de server capisiteit kunnen liggen voorafgaande de omleiding plaats vind.

Jeroen

Geplaatst: Woensdag, 22 Mei 2013 om 00:47:14

dure woorden gebruiken en dan in het woord "capaciteit" 2 spellingsfouten maken, duurTe, en een aantal keren "de" en "het" verwisselen

Aniworld4U

www.aniworld4u.com
    Geplaatst: Zaterdag, 1 Juni 2013 om 23:11:56

@Jeroen
    na ja zeg, als ik in de avond typ dan heb ik ook veel spelfouten hoor. ik draai dan zelfs letters om.
    je moest is weten wat ik nu allemaal wel niet verkeerd heb getypt 0-o en verbeterd...

Camgosseli

www.mijntrui.nl
    Geplaatst: Zondag, 2 Juni 2013 om 09:55:08

Soms is het gewoon uitproberen hoe IDeal werkt bij kleinere webshops, of het uiteindelijk toch niet aandurven te kopen. 
    Vergelijken het met een fysieke kassa, ook daar verlaten mensen de rij omdat ze twijfelen.

Heren Armband

www.heren-armband.nl
    Geplaatst: Zaterdag, 21 September 2013 om 12:14:00

Hier komt het steeds meer voor.
    Ik heb het idee dat de negatieve berichtgeving in de media over bezuinigingen hier ook debet aan zijn.

Wat kan helpen, stuur na 2 dagen een vriendelijke betaalherinnering (even de standaard tekst aanpassen). In de helft van de gevallen wordt er dan alsnog betaald. Het is niet dat mensen je product niet willen hebben maar het moment van bestellen kan net een momentje zijn dat het financieel of anderszins even tegen zit. Men betaalt dan niet. Twee dagen later zit het hen niet lekker want ze wilde het eigenlijk wel graag hebben en hup, toch maar bestellen dan. ;-)

Je moet mensen soms een beetje helpen dus die update van Luondo met een betaalherinnering vond ik echt super!

Martin Koetsier

www.goedkopebatterijenkopen.nl
    Geplaatst: Zaterdag, 21 September 2013 om 13:00:14

Ook bij ons hetzelfde probleem, ik hoor altijd als er een nieuw bericht binnenkomt. Is het een bestelling dan kijk ik of de IDeal betaling gelukt is, zoniet en mailtje erachteraan, betalen via bankrekening of alsnog via link Ideal. Snel reageren, bij ons betalen de meeste klanten dan alsnog.

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.