Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Content beheren in je Luondo Webshop
    topic toevoegen reactie toevoegen

Lengte Browser titel en Meta beschrijving

Golfpresentjes

www.golfpresentjes.nl
    Geplaatst: Maandag, 30 September 2013 om 20:11:20

Ik begrijp dat het fijn is dat Luondo een limiet biedt aan het aantal tekens dat je kwijt kunt bij het ingeven van Meta data, zo zorg je dat je weet welke teksten nog zichtbaar zijn in de Google zoekmachine bij zoekresultaten, maar:

1. waarom is het aantal tekens van de browser titel gelimiteerd tot 69?
    Bij de plugin van Yoast voor Wordpress zie ik 70 tekens en Yoast is volgens mij toch wel een grootheid in deze materie.

2. Bij de SEO titel is er denk ik geen limiet aan tekens, waar deze bij Yoast op 156 karakters is beperkt., deze zou dan ook juist beperkt moeten worden.

Of Luondo geeft het aantal tekens helemaal vrij, dan bepaal je het zelf, ik vraag mij ook af of het kwaad kan om meer in te geven, het is ook weer meer content voor je website. Het mooiste zou zijn wel alleen nog te laten zien wat nog wel zichtbaar is in Google bij een zoekresultaat, maar meer tekst wel toe te laten.

Remco

www.onlinewebservices.eu
    Geplaatst: Maandag, 30 September 2013 om 20:47:40

1. 69 of 70... lol. dit gigantische verschil haalt me persoonlijk niet over om erop los te gaan Googlen, dus als iemand zich geroepen voelt?

2. SEO titel is altijd gelimiteerd. Je ziet in het voorbeeld dat deze afgebroken wordt wanneer deze te lang wordt.

Zodra Google het afkapt, worden de resterende tekens gewoon niet opgenomen qua ranking. Buiten dat wordt het dus niet eens weergeven. Je loopt dus niks mis ;)

Golfpresentjes

www.golfpresentjes.nl
    Geplaatst: Maandag, 30 September 2013 om 21:07:18

1. 69 of 70 is geen big deal, maar waarom het niet goed doen als dat ook kan. Liever zou ik hebben dat de limiet eraf gaat, net als bij de Meta beschrijving, dus dat er wel meer in kan, maar dat je de Google weergave wel gewoon blijft zien, ik begrjip ook niet waarom dit verschillend is in deze 2 velden.

Verder zal het voor de meeste mensen niet belangrijk zijn een discussie over 1 teken meer of minder.

Maar als je toevallig teksten hebt liggen voor 70 tekens............zoals ik en die moeten nu in 69 tekens. Tja, dan is het fijn dat die er gewoon in kunnen, zonder dat je de teksten weer moet herschrijven om ze passend te maken.................... anders was ik er ook nooit achter gekomen (-:

Aangepast op 30-9-2013 21:07
    Remco

www.onlinewebservices.eu
    Geplaatst: Dinsdag, 1 Oktober 2013 om 10:00:57

Nou ja, misschien dat Luondo er eens naar kan kijken, maar daar zou ik persoonlijk niet op wachten. Elk woord heeft wel 3-4 varianten, dus gebruik dan gewoon de variant met 1-2 letters minder ;)

Golfpresentjes

www.golfpresentjes.nl
    Geplaatst: Dinsdag, 1 Oktober 2013 om 10:03:51

Bdnkt (-:

Mireille

Geplaatst: Zondag, 27 Oktober 2013 om 18:22:58

Als Google het afkapt ........ wordt dan de rest wel vertoond of plaatst Google dan zijn eigen meta beschrijving ????

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.