Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Content beheren in je Luondo Webshop
    topic toevoegen reactie toevoegen

Afbeeldingen niet zichtbaar in IE?

Up Sky Optische Instrumenten

www.upsky-telescopen.nl
    Geplaatst: Zaterdag, 18 Juni 2011 om 19:06:51

Dag,

ik gebruik Chorme en Internet Explorer. In Chorme zie ik op de hoogdpagina alle afbeeldingen. In Internet Explorer niet (kruisjes). Sommige zie ik wel, sommige niet. Zijn wel gewoon zichtbaar in Luondo beheer. Wil je even checken of dit bij jullie ook zo is?

www.telescoop-kopen.nl

Aangepast op 18-6-2011 19:10
    Donna

Geplaatst: Zaterdag, 18 Juni 2011 om 19:42:03

Ik krijg bij zowel I.E. als Chrome een boel kruisjes te zien in je webshop! 

Een tijdje terug had ik dit probleem ook bij een plaatje. Nadat ik hem opnieuw geüpload had, was het probleem bij mij opgelost. 

Leuke producten trouwens! 

Luondo (Moderator)

Geplaatst: Zaterdag, 18 Juni 2011 om 20:48:14

Beste Arnold,

Deze plaatjes linken vanaf een ander domein. Of deze heeft de plaatjes verwijderd of de website ligt offline.
    Je kan beter de plaatjes uploaden naar onze server i.p.v. linken vanaf andere server.

Groeten,
    Team Luondo

webwinkel321

Geplaatst: Zaterdag, 18 Juni 2011 om 21:22:16

Daarnaast kun je de afbeeldingen beter voorzien van een goede relevante naam en alt / titel tag meegeven.

www.upsky-telescopen.nl
    Geplaatst: Zondag, 19 Juni 2011 om 12:04:09

Vreemd ze zijn allemaal geupload en hebben als naam vaak de produktnaam....Zal er vanavond eens aan gaanw erken.

www.upsky-telescopen.nl
    Geplaatst: Zondag, 19 Juni 2011 om 12:06:42

Sorry, je hebt toch gelijk! Ik heb een fout gemaakt. zal het vanavond aanpassen. Verder vele compimenten voor dit topprodukt!

Eelco de Boer (Team Luondo)

Geplaatst: Maandag, 20 Juni 2011 om 11:47:02

Thnx Arnold!

Pashminastyle

www.pashminastyle.nl
    Geplaatst: Woensdag, 30 November 2011 om 22:07:55

Ik heb geprobeerd een plaatje te plaatsen en snap niet helemaal hoe ik dit moet doen. Via een gekopieerde link komt er een kruisje te staan. Ik lees dat het slimmer is om dit te uploaden naar jullie server. Hoe moet ik dat doen?

Groeten, Marianne

Luondo (Moderator)

Geplaatst: Zaterdag, 3 December 2011 om 19:00:29

Beste Marianne,

Als je in de image editor zit klik dan op 'Bladeren op server'. Hier kun je afbeeldingen uploaden vanaf je computer naar de luondo server. 

Groeten,
    Team Luondo

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.