Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Feedback gevraagd op jouw webwinkel?
    topic toevoegen reactie toevoegen

Kolommen en plaatjes

Nick

Geplaatst: Vrijdag, 30 December 2011 om 22:15:38

Momenteel ben ik nog erg zoekende naar mijn layout en hoe meer ik er naar kijk, des te meer ik me stoor aan bepaalde dingen. 

Wat vinden jullie van de linker/rechter kolom ? Deze onderscheiden zich niet echt als kolom heb ik het idee, vind ik jammer want het lijkt nu gewoon 1 groot vlak.

Daarnaast de plaatjes laten nu een wit vlak zien rondom de afbeelding, en ik ben geen ster met photoshop om deze allemaal netjes te selecteren. Snelste oplossing om achtergrond kleur van de shop te veranderen naar wit natuurlijk, maar vindt zoveel shops die dat al hebben. Of zijn er nog andere mogelijkheden die ik nu niet zie? 

Remco Steijvers

Geplaatst: Vrijdag, 30 December 2011 om 22:56:02

Je kan randen om je kolommen instellen zodat het ook echte kolommen worden.

Tja. Of de achtergronden transparant maken in photoshop, of idd kiezen voor een witte achtergrond.

Ik zou er niet mee inzitten 'dat zoveel shops dit al hebben', omdat iemand die specifiek naar jouw product zoekt niet zoveel shops bekijkt dat hij/zij die wite achtergrond spuugzat wordt.

webwinkel321

Geplaatst: Vrijdag, 30 December 2011 om 23:00:12

Er is een hele goede reden dat veel shops een witte achtergrond hebben ;-) 

Nick

Geplaatst: Vrijdag, 30 December 2011 om 23:38:56

Achtergrond voor de kolommen aangepast, alleen kreeg opeens dat mijn 'assortiment' links ineens blauw werden. Maar eens even anar kijken of dat weer aangepast kan worden, en vooral waar 

@Leendert: Een hele goede reden die ik niet weet dan.. 

Daniel2

Geplaatst: Vrijdag, 30 December 2011 om 23:44:54

Beste Fysioshop,

Wat ik mis zijn wat sfeer- en/of praktijkfoto's. Het geheel doet wat kil aan. Ik begrijp dat je je als groothandel wilt profileren? Euh......... denk je dat je op deze manier zakelijke klanten gaat bereiken? Wat ik ook mis zijn je adresgegevens bijvoorbeeld. Succes.

Nick

Geplaatst: Vrijdag, 30 December 2011 om 23:49:32

Beste Daniel2:

Mijn adresgegevens staan er wel op hoor, onder het kopje Klantenservice --> Contact (http://www.fysioshoponline.nl/contact) 

Sfeer- en/of praktijkfoto's van de producten die ik verkoop bedoel je? Dat is lastig te creeren voor mij,  aangezien ik niet de producten zelf heb in de praktijk. 

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.