Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Feedback gevraagd op jouw webwinkel?
    topic toevoegen reactie toevoegen

Speciaal voor jullie

Chocshop

Geplaatst: Zaterdag, 31 Maart 2012 om 19:59:06

Beste mede luondoers,

Wil graag feedback op onze shop, graag nuttig commentaar, taalfouten etc. etc.

Speciaal voor jullie als dank 10% korting met de voucher code: luondo

de website: http://bit.ly/H7xGDc

Zie jullie reactie graag tegemoet.

Geplaatst: Zaterdag, 31 Maart 2012 om 22:30:03

mmmhhh....chocolade lekker

Wat ik jammer vind en waar ik denk dat jullie problemen mee kunnen krijgen is het feit dat jullie wel erg proberen om de site te laten lijken op die van Chocstar. Naast de naam die er al op lijkt is het ook zo dat er bepaalde delen zijn gekopieëerd.

Persoonlijk zou ik dit echt "not done" vinden en copyright claimen. Hierbij ga ik er vanuit dat jullie hierover geen schriftelijk akkoord hebben van Chocstar. Aangezien zij winnaar geworden zijn van de Thuiswinkelawards van beste startende webwinkel zou ik niet willen dat iemand mijn site kopieëerd.

Het concept vind ik super en jullie hebben ook hele lekker producten op de site staan. 

Succes met jullie shop en ik hoop dat je wat hebt aan deze terugkoppeling.

Stylusbestellen.nl | Ruben Goudswaard

www.stylusbestellen.nl
    Geplaatst: Zondag, 1 April 2012 om 12:24:10

3 dingen:

1. de afbeeldingen op bijv. http://www.chocshop.nl/chocoladespecialiteiten hebben een witte achtegrond. Dit staat niet erg mooi omdat jullie achtergrond niet wit is. Ik zou die achtergrond transparant maken om te kijken of dat mooier staat. Kan met het gratis programma Gimp en nog beter met photoshop. Als je die niet hebt kan je een 1 maand proefversie downloaden. Is zo gedaan (20 sec. werk ongeveer per foto).

2. Rechter kolom vindt ik een beetje te leeg.

3. Rechter kolom scrolled mee wat ik er goedkoop uit vind zien en naar mijn mening erg irritant is.

Als tevens zoalsAvatar noemt er copyright geschonden is dan zou ik dit z.s.m. verhelpen. Omdat het verre van professioneel is en je risico loopt op juridische problemen.

Chocshop

Geplaatst: Dinsdag, 3 April 2012 om 10:14:05

Bedankt voor jullie reacties, om maar met de deur in huis te vallen, er is absoluut geen copyright geschonden.
    Er is niets 1 op 1 gekopieerd,  dat de naam lijkt is echt puur toeval en dan nog is het lijken en geen copy.
    Daarbij maken wij een heel ander produkt, en dat willen wij graag verkopen op de Nederlandse markt, met een webshop.
    Voor de rest verkopen wij als groothandel onze producten al naar 33 landen.

Ruben bedankt voor de tip met de foto's,  hier gaan we aan werken.

Bloemenwinkel

www.bloemenwinkel.nu
    Geplaatst: Woensdag, 16 Mei 2012 om 19:11:41

mooie site, en erg lekker product verkopen jullie jammieee

Stylusbestellen.nl | Ruben Goudswaard

www.stylusbestellen.nl
    Geplaatst: Vrijdag, 18 Mei 2012 om 01:27:14

Ik zelf vind het niet zo mooi als de achtergrond stil staat tijdens het scrollen.

Tevens heb je geen favicon wat met jou shop mooi zou kunnen een bonbon ofzo als favicon.

Euh.... praten met een volle mond is niet zo netjes. Klik maar op het plaatje, dan bellen wij je snel terug.

Dat stukje vindt ik erg leuk bedacht en origineel.

Verzendkosten
    De verzendkosten bedragen € 3,50 per bezorgadres.

Je kan tijdens het bestellen maar 1 adres opgeven dus ik zou er 3,50 per bestelling van maken. Of gebeurd het vaak dat (zakelijke) klanten het op meerdere locaties bezorgd willen hebben?

Chocolade terugsturen

Ben je niet helemaal tevreden met de chocolade?
    Binnen 7 dagen kun je je chocolade gewoon terugsturen. Neem hiervoor per e-mail contact op met ons. Je ontvangt van ons een bevestigingsemail waarin we laten weten hoe je de chocolade kunt retourneren. We zullen de kosten van de chocolade vergoeden, maar niet de verzendkosten.

Wat vergoed je niet de verzendkosten of de retourkosten. De wet koop op afstand stelt wettelijk dat je ook de verzendkosen moet terug betalen. De klant moet wel zelf zorgdragen voor het retour zenden. Ik weet natuurlijk niet hoe het met chocolade zit maar dat lijkt mij hetzelfde.

En wellicht een rare vraag maar mag de chocolade geheel/half opgegeten zijn of niet. Als iemand de smaak bijv. niet bevalt en het daarom terug wil sturen.

Als je een link aanklikt bijv. in de header over ons dan zie je het bijna niet meer omdat de link tekst dan bruin wordt en je header ook bruin wordt.

Tevens mag de menu items wel iets omhoog ze staan nu raar gecentreerd te veel naar onderen en niet precies in het midden (verticaal gezien in het midden).

Tussen het plaatje van de fabriek en de tekst zit bijna geen ruimte ik zou hier een stukje ruimte tussen doen zodat de tekst niet pal tegen de afbeelding aan staat. Dit staat slordig.

Bij http://www.cho**hop.nl/c**coladefabriek-w*rkshop hetzelfde verhaal.

Waarom dit onderaan staat en niet gewoon bij contact is mij een raadsel en is overbodig lijkt me:
    btw: NL 822 754 691 B01 | k.v.k. 50451863

Ik zou ook de onderruimte bij de footer verkleinen.

op http://www.c**cshop.nl/veilig**talen staat een afbeelding met een witte achtergrond ik zou die achtergrond transparant maken.

Succes ermee!

P.S.

Ik zou bij deze stuk tekst een enter toevoegen tussen de kopjes en de tekst:

Verzendkosten
    De verzendkosten bedragen € 3,50 per bezorgadres.
    Bezorgen
    Alle chocolade van Chocshop wordt verstuurd met de PostNL of UPS

Als de bestelling op een buitenlands adres bezorgd moet worden, neem dan even contact met ons op.
    Chocolade terugsturen
    Ben je niet he

Aangepast op 18-5-2012 01:29
    Remco Steijvers

Geplaatst: Vrijdag, 18 Mei 2012 om 11:15:33

Lekkere feedback Ruben!

Die chocobar waar je menustaat is overigens wel 1 op 1 overgenomen. Jullie variant is alleen iets verkleind.

Je actieve menu-items vind ik lastig te lezen - bruin op bruin. Ik zou je header helemaal bovenaan laten beginnen en dan het menu ergens anders verwerken.

Misschien is het ook leuk om dat plaatje gespiegeld onderaan de shop (dus in de footer) terug te laten komen en dan de footer dezelfde kleur bruin meegeven. Heeft Chocostar ook! ;)

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.