Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Feedback gevraagd op jouw webwinkel?
    topic toevoegen reactie toevoegen

Foutmelding!

Freek van Aerle

freekvanaerle.luondo.nl
    Geplaatst: Woensdag, 3 Oktober 2012 om 17:32:08

Ik heb zojuist van ihoesjes te horen gekregen dat mijn site gevaarlijk kan zijn. Daarbij werd er gemeld dat het server certificaat komt niet overeen met de URL. En dat de site niet geverifieerd is.

Wat kan hiervan het probleem zijn?

Naturel Deluxe

natureldeluxe.luondo.nl
    Geplaatst: Woensdag, 3 Oktober 2012 om 17:36:03

Gewoon even contact opnemen met de anti virus provider van die persoon ... Als ik het me goed herrinner heeft nog een keer iemand dat probleem gehad, was snel opgelost ... (hij nam contact met hen op, om na te gaan wat het probleem was ...)

Freek van Aerle

freekvanaerle.luondo.nl
    Geplaatst: Woensdag, 3 Oktober 2012 om 17:42:19

Dank je voor de snelle reactie!

Freek van Aerle

freekvanaerle.luondo.nl
    Geplaatst: Woensdag, 3 Oktober 2012 om 17:45:08

Heb dat al een keer geprobeerd, was in dit gevan met macafee, maar die kun je telefonisch niet bereiken en via de e-mail reageren ze niet.

Robbert

Geplaatst: Woensdag, 3 Oktober 2012 om 23:24:30

Waarschijnlijk een overijverige virusscanner. Die kan gerust iets minder steng afgesteld worden. Al onze certificaten zijn op orde.

Gr. Robbert

Q kachelS

www.qkachels.nl
    Geplaatst: Woensdag, 18 Juni 2014 om 09:38:28

hallo,

wij hebben het zelfde probleem, het probleem doet zich voor op alle site's die niet onder eigen naam vermeld zijn maar onder www.*.luondo.nl Zie onderstaande melding
    Dit is waarschijnlijk niet de site die je zoekt!
    "Je probeert www.schoorsteenwinkel.luondo.nl te bereiken, maar je hebt een server bereikt die zich identificeert als *.luondo.nl. Dit kan worden veroorzaakt door een verkeerde configuratie op de server, of door iets ernstigers. Een hacker op je netwerk wil je misschien een nepversie laten bezoeken van www.schoorsteenwinkel.luondo.nl die mogelijk schadelijk is. Je kunt beter niet verdergaan.
    Je kunt beter niet verder gaan, vooral niet als deze waarschuwing niet eerder is weergegeven voor deze website."

Geen bezoekers, geen omzet!!!    HELP
    !!!!

Gerard

Donna

Geplaatst: Woensdag, 18 Juni 2014 om 09:59:39

luondo.nl is de server.

schoorsteenwinkel is een subdomein ervan

www. is het sub-sub domein?

gewoon htpp://schoorsteenwinkel.luondo.nl dus

MartineB

Geplaatst: Woensdag, 18 Juni 2014 om 11:08:23

Gerard ik denk dat een subdomein verder geen kwaad kan?

Het enige dat hinderlijk is dat ie in de winkelwagen verspringt van hoofddomein naar het beveiligde subdomein bij luondo op de server.
    Ik begrijp dat dat niet anders kan ivm beveiligingscertificaat.
    Ik vind het wel jammer dat als je vanuit de winkelwagen weer verder wilt winkelen dat ie niet terugspringt naar het hoofddomein. Er ontstaan dan allerlei foutmeldingen, vertragingen enz.

Deze pagina opent bijvoorbeeld niet als je via de winkelwagen ernaar toe gaat en landt op https://artoek.luondo.nl:81/downloads/ zonder die 81 krijg ik zelfs een "verboden" melding https://artoek.luondo.nl/downloads
    Gebeurt niet bij alle pagina's gelukkig.

LNII

Geplaatst: Woensdag, 18 Juni 2014 om 23:02:47

schoorsteenwinkel.luondo.nl komt hier uit op de aanmeldpagina van Luondo, daar gaat dus ook iets niet helemaal goed...

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.