Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Feedback gevraagd op jouw webwinkel?
    topic toevoegen reactie toevoegen

Meerdere vouchercodes per order

Muriƫlle

Geplaatst: Donderdag, 7 Maart 2013 om 16:08:58

Ik heb net even geprobeerd om meerdere vouchercodes in te voeren voor een bestelling, maar op dit moment kun je maar 1x een code invoeren. Ik zou graag zien dat je meerdere codes per order kunt invoeren.

Mensen vragen kadobonnen voor mijn shop voor hun verjaardag en krijgen soms meerdere bonnen. Die willen ze het liefst in 1 bestelling gebruiken voor een duurder item.

De klant de codes laten mailen en een nieuwe code aanmaken voor het opgetelde bedrag vind ik niet echt professioneel staan en eerlijk gezegd een beetje omslachtig.

Iemand tips hoe ik dit het beste kan aanpakken?

Erik (Shop318)

Geplaatst: Donderdag, 7 Maart 2013 om 19:18:56

hmm..eigenlijk moet je dit niet willen..(en kan bij de meeste grote winkels ook niet)
    als je namelijk een promotiecode hebt uit gedeeld..
    dan kunnen je klanten die dus ook ontelbaar vaak invoeren..(oftwel t product gratis)

Aangepast op 7-3-2013 19:19
    Muriƫlle

Geplaatst: Donderdag, 7 Maart 2013 om 19:32:14

Ja, daar heb je een punt Erik. Voor promotiecodes is het inderdaad helemaal niet handig.
    Voor kadobonnen zoals in mijn geval weer wel.

Hoe kan ik dit nu makkelijk oplossen? Tips anyone?

Erik (Shop318)

Geplaatst: Donderdag, 7 Maart 2013 om 22:21:02

misschien iets op je site zetten.. Heeft u meerdere kortingsvouchers die u in 1x wilt inleveren ? Mail ons.

Als ze vervolgens die codes mailen, zou je bv 1 nieuwe kunnen mailen die ze gebruiken..
    (bv ze mailen 3 codes van elke 5,00 euro.. - jij maakt dan een 1 nieuwe van 15,00 euro..en mailt die terug)

het is een beetje omslachtig... maar het is niet anders...

Mario

Geplaatst: Vrijdag, 8 Maart 2013 om 23:15:38

Zit misschien een strategie achter bij de grote shops, dan kom je 3 keer om iets te bestellen ;-)

Wat Erik zegt zou een goede oplossing kunnen zijn. De vraag is, hoeveel keer per jaar komt dit voor?

En of het profesioneel is of niet, je kunt er ook iets van maken als: Meer dan 2 (3) vouchers? Leven ze nu in en krijg 1(2,5,10) euro er gratis bij!

Ik weet zeker dat ze dat doen ( crisis, nederlanders, gratis) Kortom, creatief er mee om gaan.

Er zal niet zomaar 3 invulvelden komen voor de vouchers, dus zou bovenstaande goed kunnen werken.

groeten,

Mario

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.