Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Hoe haal je meer uit je webshop?
    topic toevoegen reactie toevoegen

Vindbaarheid - SEO

bullystyle

Geplaatst: Donderdag, 31 Mei 2012 om 22:30:13

Ik lees hier vele opmerkingen over het verbeteren van je SEO, metatags enz....
    Maar nergens kan ik tips vinden over hoe je deze gegevens juist invult, hoe dit je vindbaarheid kan verbeteren, en wat de functionaliteiten inhouden....

Wie o wie... :-)

Geertje

Geplaatst: Donderdag, 31 Mei 2012 om 22:41:19

Is ook een vraag van mij, doe het nu maar wat op goed geluk zoals ik dénk dat het goed is...

Vinci

www.cuddlebuddykussens.nl
    Geplaatst: Donderdag, 31 Mei 2012 om 22:54:23

Gebruik de zoekfunctie en je vind genoeg: 

http://www.luondo.nl/forum?q=seo

Alpha1

alpha1.luondo.nl
    Geplaatst: Vrijdag, 1 Juni 2012 om 09:44:29

Hoi Bullystyle en Geertje C M

Er zijn een hoop factoren waardoor je kan zorgen voor betere vindbaarheid website of webshop in zoekmachines als Google. 

Belangrijk is om eerst te gaan onderzoeken waar jouw doelgroep op zoekt op internet, wij noemen dat een zoekwoordenanalyse. Een handige tool daarvoor is de google Adwords tool. Je kunt daar een zoekterm invullen en je ziet dan precies hoeveel mensen op dat trefwoord zoeken en je krijgt ook een indicatie van de concurrentie.  Het beste zijn zoekwoorden met een hoog zoekvolume en een lage concurrentie.

Deze zoekwoorden ga je daarna doorvoeren op je website (on page SEO). Belangrijk is om een zoekwoord op een pagina terug te laten komen in:
    - de title tag
    - header
    - 1 of 2 keer in de content

Om daarna topposities te verkrijgen op concurrerende woorden is het bij seo optimalisatie belangrijk om externe verwijzingen op te bouwen naar jouw website (backlinks). Wanneer je direct bovenaan wilt staan met jouw producten is zoekmachine adverteren met Google Adwords ook een mogelijkheid. Je betaalt dan alleen wanneer mensen daadwerkelijk op jouw link klikken. Succes!

Mvg,

Paul
    Internet marketing bureau Alpha 

Aangepast op 1-6-2012 15:53
    webwinkel321

Geplaatst: Vrijdag, 1 Juni 2012 om 15:27:21

Op Winst.nl en Internetmarketinguniversiteit.nl vind je alle info die je nodig hebt voor het optimaliseren van je site / shop. 

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.