Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Hoe haal je meer uit je webshop?
    topic toevoegen reactie toevoegen

@Luondo goed bezig

Esther (1)

Geplaatst: Vrijdag, 12 Juli 2013 om 16:10:47

Zie weer een mooie update. Goed bezig @luondo team :-)

Nu nog de versimpelde checkout die snel zou komen en wat lay-out aanpassingen voor productpresentaties en upsell mogelijkheden en we gaan nooit meer weg :-)

Groetjes,
    Esther

MOOYE

Geplaatst: Vrijdag, 12 Juli 2013 om 18:08:19

Welke update?

Donna

Geplaatst: Vrijdag, 12 Juli 2013 om 19:00:09

Ik denk dat Esther de betaallink bedoelt die je sinds heel kort kunt sturen naar je klant (zie het tabblad Status). Inderdaad een super update waar menig Luondoër al een tijdje op zat te wachten. :) 

Edit: zie nu dat het weer weggehaald is. ;) Zal zeer binnenkort wel officieel geïntroduceerd worden op het forum!

Aangepast op 12-7-2013 19:00
    MOOYE

Geplaatst: Vrijdag, 12 Juli 2013 om 20:41:09

Helemaal top.

Moest iedere keer zelf een statuswijziging versturen en daarop zelf een tekst dichten naar klanten waarvan de betaling lang op zich laat wachten. Nu een druk op de knop met "verstuur betaalherinnering".

Dat is de 2e tijdsbesparing na invoering van het printen van het adresetiket!

Luondo (Moderator)

Geplaatst: Vrijdag, 12 Juli 2013 om 20:48:00

@Donna, 

De betaalherinnering button is alleen zichtbaar als de bestelling op niet betaald staat.

Groeten,
    Team Luondo

Donna

Geplaatst: Vrijdag, 12 Juli 2013 om 21:18:36

Ooh, oké. Logisch! :)

Louise123

Geplaatst: Zaterdag, 13 Juli 2013 om 02:05:00

even voor de helderheid: dus als ik het goed begrijp komt de klant met deze link weer in de laatste fase van het besteltraject, zodat ook een iDeal-betaling opnieuw gedaan kan worden?

dat zou namelijk inderdaad geweldig zijn. nu moet je er 'achteraan' met de vraag het maar via een overboeking te doen en dat is voor niemand leuk. als een klant nu met 1 druk weer een iDealbetaling kan opstarten is de stap veel makkelijker. zeker gevalletje conversieverhogend!

daarbij sluit ik me bij Esther aan; de versimpelde checkout en de verbetering productweergave (4 artikelen naast elkaar, tekst+foto duidelijker bij elkaar, evt grootte kunnen bepalen) staan wat mij betreft huizenhoog boven de rest op de 'wishlist' (dit zijn gewoon moetjes). kom maar op en je hoort mij voorlopig niet meer :)

MOOYE

Geplaatst: Zaterdag, 13 Juli 2013 om 15:42:46

Hallo Team Luondo,

Nog even doorvragen op dit onderwerp:

Ik heb gisteren een klant via de link  "verstuur betaalherinnering" een mail gezonden.

Vervolgens heeft de klant (waar het een vooruitbetaling betrof) via de betaallink via IDeal overgemaakt.

In het overzicht met betalingen staat nu "ja" aangevinkt echter blijft in het systeem op de factuur van de klant nog "Vooruitbetaling per bank" staan.
    Kan ik dit zelf veranderen of gaan jullie dat nog automatisch aanpassen?

Robbert

Geplaatst: Maandag, 15 Juli 2013 om 10:59:36

@Ruud, de klant komt inderdaad opnieuw in de 'normale' checkout van de shop terecht.

@OW, gaan we aanpassen, bedankt voor het melden!

Groeten Robbert

Ruud-4

Geplaatst: Woensdag, 17 Juli 2013 om 01:01:10

deze update heeft me nu al een betaling opgeleverd. een klant die het af had laten weten tijdens de iDeal-betaling 2 weken geleden, had ook niet gereageerd op een herinneringsmailtje (met de vraag voor overboeking). vandaag een mail met de link gestuurd en een uur later heeft hij afgerekend. hoppa! :)

Maartje (Tizzalicious)

www.tizzalicious.com
    Geplaatst: Zondag, 21 Juli 2013 om 19:51:28

Dit is echt een geweldige update! Bedankt!

TG Dennis

www.telefoongoodies.nl
    Geplaatst: Woensdag, 24 Juli 2013 om 23:10:24

Heel erg blij met de betaalherinnering optie, heeft zeer veel effect, Dank je Luondo Team!

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.