Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Hoe haal je meer uit je webshop?
    topic toevoegen reactie toevoegen

Creditcard optie via Sisow werkt niet

Birdy Blue's

www.birdyblues.nl
    Geplaatst: Woensdag, 26 Augustus 2015 om 12:03:06

Ik heb sinds dit weekend de optie creditcard aangevinkt via Sisow.
    Nu wil er een klant betalen maar dat wil niet lukken.
    Moet ik nog iets anders doen dan aanvinken (zie geen andere opties) of doe ik iets anders fout ?
    Moet ik hiervoor eerst goedkeuring vragen aan sisow ?

RTM4

Geplaatst: Woensdag, 26 Augustus 2015 om 12:09:32

Je moet via je Sisow account een en ander regelen inderdaad... Zodra het in je Sisow account mogelijk is kan het in luondo.
    Overigens is het wellicht interessanter om de creditcard betalingen via Paypal te laten verlopen, is iets goedkoper, plus dubbele bescherming voor je klant

Birdy Blue's

www.birdyblues.nl
    Geplaatst: Woensdag, 26 Augustus 2015 om 12:12:35

Ik heb net een mail gestuurd naar Sisow, dacht namelijk al dat er een soort koppeling moet worden gemaakt.
    Staat niet aangegeven dus was niet helemaal duidelijk.
    Ik heb jaren prima met Paypal gewerkt maar paar keer de boot mee ingegaan (klant uit het buitenland die onterecht geld heeft terug gestort) dus die heb ik eigenlijk net verwijderd.

Maartje (Tizzalicious)

www.tizzalicious.com
    Geplaatst: Donderdag, 27 Augustus 2015 om 09:56:24

Ik heb het een tijdje geleden ook gedaan, ik vind het beter dan via Paypal, ik heb het gevoel dat mensen toch snel denken "paypal? Oh nee, dat heb ik niet".

Je moet een hoop formulieren invullen enzo voor Sisow, maar uiteindelijk ging het bij mij toch best snel :)

Birdy Blue's

www.birdyblues.nl
    Geplaatst: Donderdag, 27 Augustus 2015 om 10:08:14

Heb bericht gehad. Is stuk duurder dan Paypal en je moet 50,- aansluitkosten betalen. Maar heeft idd ook voordelen.

Nathalie

Geplaatst: Donderdag, 27 Augustus 2015 om 11:05:07

(onterecht) terughalen van geld kan bij een credit card toch sowieso? Heeft toch niets met Paypal te maken? Bij Paypal kan je nog verkopersbescherming krijgen (als je een verzendbewijs kan overleggen).

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.