Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Hoe haal je meer uit je webshop?
    topic toevoegen reactie toevoegen

Achteraf betalen

Claudia

Geplaatst: Dinsdag, 30 Augustus 2016 om 13:33:56

Hoi. Heeft iemand achteraf betalen aan zijn webshop als optie, bijv Pay.nl. Wat zijn jullie erarvingen? Heb je het idee dat het de conversie positief beinvloed? ik heb het in dit onderwerp dus niet over de verplichting achteraf betalen aan te bieden maar over jullie ervaringen met of dit een toegevoegde waarde is.

Groetjes Claudia

Claudia

Geplaatst: Dinsdag, 30 Augustus 2016 om 20:17:02

En nog een extra vraag: bij deze methode moet je je geboortedatum invullen (voor kredietcheck). Die heb ik uit staan. Moet ik d e weer aanzetten of krijgen klanten die voor deze methode alleen een geboortedatum venster te zien? Ik wil m nml niet voor andere klanten aanzetten (die vragen zich af waarom moet ze dat weten).

M@rijn

Geplaatst: Woensdag, 31 Augustus 2016 om 12:06:10

Ik heb Afterpay lopen via Pay.nl, wordt veel gebruik van gemaakt. Duurt wel 3 weken voordat je je geld ontvangt, maar wel gegarandeerd dus hoef je zelf niet achteraan te zitten.
    Geboortedatum kan je weglaten. Als klanten kiezen voor Afterpay moeten ze op een nieuw betaalscherm aantal extra gegevens invoeren voor de kredietcheck.
    Of het daadwerkelijk de conversie verhoogt kan ik niet direct zeggen, zie het meer als extra service.

Claudia

Geplaatst: Woensdag, 31 Augustus 2016 om 13:12:12

Super, dank je wel voor je reactie Marijn. Tja of het conversie verhogend is is altijd lastig te zeggen. Ik verander voortdurend iets aan mijn site en alle kleine beetjes helpen hopelijk weer verder. Ik ga er naar kijken.
    Indien anderen ook ervaringen hebben, hoor ik dat natuurlijk rgaag.

Groetjes Claudia

Verband & zo

www.verbandenzo.nl
    Geplaatst: Dinsdag, 6 September 2016 om 13:47:30

als webwinkel ben je verplicht om een achteraf betaal optie te hebben.
    je kan dan kiezen uit achterafbetalen.nl , afterPay, billink, klarna.
    Ik heb langere tijd Billink gehad maar was daar niet zo tevreden over nu maak ik gebruik van achterafbetalen.nl via Sisow en dat is wel naar tevredenheid.

groetjes,
    stefan

Claudia

Geplaatst: Dinsdag, 6 September 2016 om 14:30:28

Hoi Stefan, Dank je wel voor je tip. Ik weet dat het verplicht is ja. Mooi dat Sisow die optie heeft. Ik zit al bij Sisow voor IDeal etc dus als ze deze optie ook bieden is dat wel zo makkelijk. Ik ga er naar kijken. Groetjes Claudia

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.