Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Hoe krijg je meer bezoekers naar je webwinkel?
    topic toevoegen reactie toevoegen

Wat is de beste live chat mogelijkheid voor je webwinkel?

Fab

Geplaatst: Zaterdag, 28 Januari 2012 om 21:26:44

Hallo,

is er iemand die de verschillende Live Chats heeft uitgeprobeerd? Ik heb nu Zopim, ben wel tevreden maar ik zag net dat er nog meerdere zijn. Ik wil ze niet allemaal gaan uittesten, vind ik een beetje slordig naar de klant toe. Dus is er iemand die ze wel allemaal heeft uitgeprobeerd en welke vond je het beste?

Gr Fab!

MXL alias René (oftewel Mijnheer Magazijnstelling)

Geplaatst: Zondag, 29 Januari 2012 om 12:18:35

Zopim vertraagt de site nogal (getest in met Google Webmaster Tools) dus daar ben ik mee gestopt. Mijn voorkeur gaat daarom uit naar Google Talk (als je een Google-account hebt, maar daar kun je dus niet zonder met een webshop bij Luondo....)

Fab

Geplaatst: Zondag, 29 Januari 2012 om 18:49:14

Hmm hoorde net inderdaad ook dat hij op smartphones niet meer goed laadt.. heb hem er maar afgehaald.. wat bedoel je met het laatste gedeelte? werkt het niet met luondo? heb je nog wel andere chat diensten uitgeprobeerd?

*Simone*

www.bestelherbaproducten.nl
    Geplaatst: Zondag, 29 Januari 2012 om 20:13:58

Hallo Fab,

Ik denk dat "meneer magazijnstellingen"  juist bedoelt dat hij erg tevreden is over de googlediensten en ook googletalk. Hij schrijft dat je met je Luondo shop niet zonder een google account kunt omdat Luondo een heleboel googletools ondersteunt die je kunt toepassen in je Luondoshop.

Groetjes, Simone

Fab

Geplaatst: Zondag, 29 Januari 2012 om 20:53:29

ooh op die manier! maar ik zie google talk er niet tussenstaan in lundo..!
    en kunnen klanten dan chatten via googletalk zonder een account? of meoten ze eerst een account aanmaken?

Aangepast op 29-1-2012 20:54

Geplaatst: Maandag, 30 Januari 2012 om 10:12:22

Inderdaad Fab, Simone heeft gelijk. Wij zijn erg tevreden over Google Talk (snel en makkelijk).

Als je even zoekt op onze site (Over Ons) weet je ook direct wie achter Meneer Magazijnstellingen zit...., Maar dat zet ik liever niet op dit forum.

Fab

Geplaatst: Maandag, 30 Januari 2012 om 19:25:54

Ohzo, maar ik bedoel eigenlijk Live Chat op de site zelf.. dus dat de bezoeker gelijk kan chatten met mij..

Geplaatst: Maandag, 13 Februari 2012 om 22:49:22

Inderdaad, dat kan ook met Google Talk. Werkt uitstekend en snel.

Eyepopper

www.eyepopper.nl
    Geplaatst: Woensdag, 15 Februari 2012 om 17:42:06

hoe zet ik google talk op de site dan?
    staat niet bij bij overige websites als chatmogelijkheid, toch?
    die anderezie ik wel

Geplaatst: Woensdag, 15 Februari 2012 om 17:53:20

Moet je zelf handmatig invoegen.

Kan alleen als je een Google-account hebt. Ga dan naar Talk om een badge voor je eigen shop te maken. Die kun je vervolgens in een kolom zetten.

Succes

Aangepast op 15-2-2012 17:53
    angi

Geplaatst: Maandag, 23 April 2012 om 21:56:18

@magazijnstellingen: werkt google talk bij jullie nog goed? wanneer ik een melding krijg dat iemand een chat wil starten en ik op de toegezonden link klik krijg ik telkens een internal server error 500. kennen jullie dit probleem en hoe hebben jullie het opgelost?

Geplaatst: Maandag, 23 April 2012 om 22:00:40

Kun je het nu eens testen? We zijn online?

angi

Geplaatst: Maandag, 23 April 2012 om 22:32:37

ik ben er, jullie zijn offline. ik probeer het morgen nog eens.

Geplaatst: Dinsdag, 24 April 2012 om 10:39:22

Volgens mij is de oplossing dat zowel jij als webshop-eigenaar als degene die wil chatten tegelijkertijd online moet zijn. Als je daarna klikt op het bericht dat Google Talk naar je heeft gemaild en die ander is niet (meer) online, krijg je deze foutmelding.

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.