Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Hoe krijg je meer bezoekers naar je webwinkel?
    topic toevoegen reactie toevoegen

SEO / Linkbuilding advies gehad

Handelshuis Hans

www.handelshuishans.nl
    Geplaatst: Maandag, 7 Mei 2012 om 17:19:49

1)Zoekmachines kunnen de zoekresultaten filteren op de voorkeurstaal van bezoekers. Als de verkeerde taal is ingesteld voor een pagina, dan wordt deze niet getoond. Daarnaast heeft het opgeven van de taal invloed op schermleesprogramma's en vertaalprogramma's. Er zijn geen, of meerdere primaire talen gevonden in deze website. Voorzie elke pagina van de website van eenzelfde correcte primaire taalcode.

2)Bij een stijlblok wordt de stijldeclaratie in de pagina gezet. De opmaak en inhoud zijn gescheiden maar de code staat nog steeds in de pagina. Bij zoekmachine optimalisatie moet tekst en opmaak zoveel mogelijk gescheiden zijn. Verwijder de stijlblokken door CSS toe te passen.

3)Achterhaalde HTML-elementen duiden op slecht onderhoud en bevatten geen betekenisvolle markup. Achterhaalde HTML elementen zijn: [applet], [basefont], [center], [dir] ,[font], [isindex], [menu], [s], [strike], en [u]. Zorg ervoor dat er geen achterhaalde HTML-elementen worden gebruikt.

Wie weet mij te vertellen wat ik hiermee moet doen?

Hans

Aangepast op 7-5-2012 18:31
    webwinkel321

Geplaatst: Maandag, 7 Mei 2012 om 19:36:33

Kun je aangeven waar je dit "advies" gekregen hebt? 

De 3 punten kun je zelf niet aanpassen, Team Luondo zou dat wel kunnen doen echter zijn het piepkleine puntjes die echt amper verschil zullen maken in je zoekmachine resultaten. 

Handelshuis Hans

www.handelshuishans.nl
    Geplaatst: Maandag, 7 Mei 2012 om 19:52:25

Deze heb ik via SEO voor het MKB want ik blijf achter wat de bezoekersCQ kopers van mijn website. Dit waren de drie punten waar beslist aandacht aan besteed moest worden. Voor optimalisatie bij google.
    Ik heb ook een heel hoog uitval in mijn winkelwagen meer als 30% per dag.

Hans

Aangepast op 7-5-2012 19:53
    webwinkel321

Geplaatst: Maandag, 7 Mei 2012 om 19:55:23

Heb je ook een linkje naar de site van SEO voor MKB? Hadden ze nog meer punten of enkel deze 3? 

Hoe bepaal je dat je achter blijft qua bezoekers en bestellingen? 

Handelshuis Hans

www.handelshuishans.nl
    Geplaatst: Maandag, 7 Mei 2012 om 20:09:43

http://www.seovoorhetmkb.nl

Via google analytics kun je zien wat de bzoekers doen, Maar ik heb een aantal bezoekers wat niet erg stijgt.
    Ik doe er van alles aan om het zo optimaal mogelijk te maken binnen mijn grenzen om dit te optimaliseren.
    Ik heb een SEO bedrijf in de arm genomen om dat ook voor mij te gaan doen maar daar zaten nog wat fouten in zoals een 404 link dus dat was ook geen goed idee.

Heb ook bij beslist een account lopen en dat brengt nu wel een x aantal bezoekers op de website.

Hans

webwinkel321

Geplaatst: Maandag, 7 Mei 2012 om 20:26:32

Met alle info op dit forum, Winst.nl en InternetMarketingUniversiteit.nl heb je voldoende om je shop goed te optimaliseren. Betalen voor een SEO bedrijf is echt zonde van je geld. 

Succes! 

Handelshuis Hans

www.handelshuishans.nl
    Geplaatst: Maandag, 7 Mei 2012 om 20:40:25

Ja daar ben ik ook wel achter, Ik heb inmiddels ook besloten om daar niet verder mee in zee te gaan.

Volgens mij is wat ik tot nu toe gedaan heb best wel oke maar op de een of andere manier werkt het toch nog niet zoals ik het voor ogen heb.

RTM

Geplaatst: Maandag, 7 Mei 2012 om 21:08:36

@hans  wat heb je al gedaan aan linkbuilding? Dat is enorm arbeidsintensief, maar loont zeker wel... Zeker 1zijdige links.. Dus niet ruilen

Handelshuis Hans

www.handelshuishans.nl
    Geplaatst: Dinsdag, 8 Mei 2012 om 06:57:03

Ben nu bezig om uit te zoeken wat linkbuilding vor mij kan betekenen.

Hans

Handelshuis Hans

www.handelshuishans.nl
    Geplaatst: Dinsdag, 8 Mei 2012 om 07:55:21

Heb nu wat dingen aangepast en heb het volgende resultaat.

Techniek
    6.1
    SEO Score
    72%
    Populariteit
    4.0
    Overall
    5.8

Wat moet ik doen om de overal score nog omgoog te krijgen.

Hans

RTM

Geplaatst: Dinsdag, 8 Mei 2012 om 09:20:17

je populariteit wordt ongetwijfeld bepaald door je inkomende links, dus daar ligt je ruimte.. Linkjes maken hans :)

RTM

Geplaatst: Dinsdag, 8 Mei 2012 om 09:31:58

overigens is die link die jij geeft gewoon een kloon van lipperhey  en die geeft je wel een gratis verbeterplan, dus als ik jou was zou ik die gebruiken.. 

Handelshuis Hans

www.handelshuishans.nl
    Geplaatst: Dinsdag, 8 Mei 2012 om 12:11:32

Wat bedoel je hier precies mee??

RTM

Geplaatst: Dinsdag, 8 Mei 2012 om 13:23:53

1 van de belangrijkste onderdelen van vindbaarheid is linkbuilding, (minder belangrijk dan vroeger, maar nog altijd extreem belangrijk) Dat houdt dus in dat je op andere sites linkjes naar jouw website moet krijgen. Vaak zie je dan men startpagina's hiervoor gebruikts, maar die links hebben minder waarde dan vanaf een blog.

Links zijn zeg maar de online valuta, en vaak wil men ruilen, dat kan, maar in dat geval heeft een link veel minder waarde omdat hij 2-zijdig is. Het beste is 1-zijdige links.

Deze kun je bijvoorbeeld verkrijgen door bijv een relevant blog een artikel te laten schrijven en in ruil daarvoor doe jij ene leuke actie.. Maar aanmelden bij startpagina's  is zeker wel zinvol, al is de vraag of ze je opnemen gezien je producten.

de website die jij aangeeft is een soort van copy van lipperhey.com, alleen vragen ze bij seomkb geld voor een verbeterrapport en bij lipperhey heb je enige gratis adviezen...

Handelshuis Hans

www.handelshuishans.nl
    Geplaatst: Dinsdag, 8 Mei 2012 om 13:26:51

Nou ik kreeg 3 adviezen die ik hierboven had verteld. Maar daar kun jezelf niks aan doen zij Leendert. Dus ga ik maar vrolijk verder met het proberen om zoveel mogelijk links te krijgen.

Hans

RTM

Geplaatst: Dinsdag, 8 Mei 2012 om 13:32:48

dat klopt...   je hebt nu maar links vanaf 8 domeinen, waarvan meer als de helft niet relevant is, dus daar ligt zeer zeker je winst

<<<12>>>

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.