2e shop zo anders als 1e, hoe pak ik het met deze aan???
Mireille
|
Geplaatst: Dinsdag, 30 Oktober 2012 om 19:21:14
Hallo allemaal, Ik heb een vraag! Eigenlijk heel raar, ik ben ondertussen alweer anderhalf jaar bezig met mijn ondergoedshop en dat gaat eigenlijk best heel lekker. Weet nu goed wat ik moet doen en breidt de site steeds meer uit. Maar ....... nu heb ik een nieuwe webwinkel en daar verkoop ik niet heel veel producten in en ook allemaal dezelfde producten (t-shirts) Maar ik weet niet goed hoe ik deze shop hoger in Google zou kunnen laten komen. Wat kan ik nu doen om deze site in beweging te houden. Wat voor teksten zou ik er nog op kunnen zetten. Vind het echt heel lastig om dat voor zo'n soort shop te doen. Backlinks heeft volgens mij niet zoveel zin meer. Ik zie in mijn andere shop dat ik op bepaalde zoekwoorden goed scoor zonder dat ik voor die woorden linkbuilding heb gedaan. Juist door de content ben ik gestegen volgens mij. Maar goed, ik zou gewoon niet weten wat ik voor teksten zou kunnen plaatsen in mijn nieuwe webwinkel. Heeft iemand tips of adviezen? Klik hier voor de shop Alvast bedankt! Groet, Mireille Aangepast op 30-10-2012 19:21 |
Geplaatst: Dinsdag, 30 Oktober 2012 om 19:40:41
|
|
Geplaatst: Dinsdag, 30 Oktober 2012 om 19:53:00
|