Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Hoe krijg je meer bezoekers naar je webwinkel?
    topic toevoegen reactie toevoegen

Na een maand nog geen top 100 ranking

LED Strip Outlet

www.ledstripoutlet.nl
    Geplaatst: Zondag, 23 December 2012 om 18:57:34

Ik hoop dat iemand mij kan helpen bij het volgende probleem.

Mijn webshop www.ledstripoutlet.nl is al een kleine 6 weken oud en ik sta nog steeds niet in de top 100.

Ik ben alleen vindbaar als je letterlijk op led strip outlet zoekt maar dat zijn natuurlijk niet de zoekwaarden waar ik op aan het focussen ben.

Mijn webshop is nou niet propvol met content maar ik heb veel andere sites gehad met minder content die binnen een week in de top 5 stonden, ik denk dus dat ik wel recht heb op een plaats in de top 100.

Hebben jullie wat advies/tips voor mij die ik kan gebruiken om in ieder geval in de top 100 terecht te komen?

Alvast bedankt!

Donna

Geplaatst: Zondag, 23 December 2012 om 19:24:17

Tja, ik ben geen expert, maar ik zie hier bijv. een tekst van 91 woorden met maar liefst 11 x het woordje LED erin. Ik ben bang dat Google zoiets heel goed als spam op kan vatten en je daardoor achteraan zet. ´t Is maar een idee. :)

Aangepast op 23-12-2012 20:15
    LED Strip Outlet

www.ledstripoutlet.nl
    Geplaatst: Zondag, 23 December 2012 om 20:02:18

Hahaha ja daar heb je een punt inderdaad. Ik heb deze tekst echter pas een week geleden neergezet. Het lijkt me sterk als ik nog geen 1 keer uberhaupt in de top 100 ben gekomen door weinig content. Had verwacht dat ik op zn minst wel ergens op de 6e pagina zou terechtkomen. Nogmeer mensen die denken te weten hoe dit komt?

Siersjaals - Marcel

Geplaatst: Maandag, 24 December 2012 om 00:41:51

Op de afbeeldingen zul je nooit gevonden worden, de omschrijving van je foto's zijn gewoon nummers terwijl dit juist moet omschrijven wat het artikel voorsteld.  Bijvoorbeeld de LED strip RGB 30 led's/meter heet nu 27_1297846041017_l.jpg dit zou LED strip RGB 30 led-meter.jpg zou moeten zijn oid.

Ik zou ook zo min mogelijk subcategorieen gebruiken, en zeker geen lege! (plug en play sets) Omdat je niet zoveel artikelen hebt kan je o.a. de onderverdeling onder RGB strips los beter direct als hoofdcategorieen neerzetten.

Marcel.

Aangepast op 24-12-2012 16:41
    Remco

www.onlinewebservices.eu
    Geplaatst: Maandag, 24 December 2012 om 11:32:11

Je tekst aanvullen en banners plaatsen met relevante bestandsnamen, alt en title tags. Doet wonderen ;)

webwinkel321

Geplaatst: Maandag, 24 December 2012 om 11:33:03

"Dode" linkjes helpen ook niet echt mee: 

http://www.ledstripoutlet.nl/adapter-2a is een link die bij al je LED strips in de omschrijving staat...

LED Strip Outlet

www.ledstripoutlet.nl
    Geplaatst: Maandag, 24 December 2012 om 20:13:15

Oke bedankt voor de reacties, ik ga werken aan de volgende punten:
    • Dode links fixen
    • Meer content toevoegen
    • Keywords wat verminderen waar nodig
    • Afbeeldingen optimaliseren
    • Lege rubrieken verwijderen
    Ik heb echter niet het idee dat het hierdoor opeens veel beter zal gaan. Ik denk dat slechte sites ook wel ergens achteraan in de top 100 belanden maar niet erbuiten. Hopelijk heb ik het mis en wordt ik binnenkort toch weergegeven in de resultaten als ik even aan deze punten ga werken.

Is er misschien iemand die ook een site gehad heeft die ook moeite had om in de top 100 te komen?

Donna

Geplaatst: Maandag, 24 December 2012 om 20:40:39

Wat je nu samenvat is anders al een hele berg... Echt wel dat dit verschil zal maken. Ik zie zelf ook niet echt in waarom je site nu hoog zou moeten scoren, dus ga eerst maar eens wat aanpassen/uitbreiden...

Daarnaast kun je natuurlijk nog aan backlinks e.d. denken, maar ik zou eerst focussen op je site zelf. Meer content, SEO toepassen en geen trucjes + foutjes meer. ;)

LED Strip Outlet

www.ledstripoutlet.nl
    Geplaatst: Maandag, 24 December 2012 om 20:43:14

ja ik snap wel dat er nog een hoop verbeterd moet worden.

maar ik heb het niet over HOOG score maar UBERHAUPT scoren:P

Leendert Nauta (III)

excor.luondo.nl
    Geplaatst: Dinsdag, 25 December 2012 om 03:50:33

De hele boel aanpassen, sitemap.xml verzenden, je link op een authority site plaatsen, paar socialmedia linkjes er naar toe, weekje afwachten, praten we dan verder ;-) 

LED Strip Outlet

www.ledstripoutlet.nl
    Geplaatst: Dinsdag, 25 December 2012 om 12:45:38

Ben er mee aan de slag gegaan. Binnenkort horen jullie weer van mij maar dan hopelijk met goed nieuws! Bedankt voor de reacties tot nu toe

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.