Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Hoe krijg je meer bezoekers naar je webwinkel?
    topic toevoegen reactie toevoegen

Te veel tekst of niet?

Otto het olifantje

www.ottohetolifantje.nl
    Geplaatst: Dinsdag, 5 Maart 2013 om 15:34:51

hoi,

ff een vraagje. Ik ben bezig met het optimaliseren van mijn teksten in de webwinkel. Ik wil producten uitgebreid omschrijven om goede unieke content te creeren. Echter ik merk dat veel tekst ook niet alles is als het gaat om overzichtelijkheid. Voorbeeld via deze link: 

http://www.rehaline.nl/polsbrace-ligaflex-classic

Eigenlijk wil ik me op productniveau beperken tot de product eigenschappen en niet te veel vertellen over de klachten waarvoor je het product kunt inzetten. 

Wie heeft er tips of een mening?

Alvast Bedankt

Danny

RTM

Geplaatst: Dinsdag, 5 Maart 2013 om 15:57:33

@Danny  ik vind juist dat je het keurig hebt opgelost, bovein al je cta's en visuele aspecten en onderin dan je content.. Biedt echt geintresseerde gebruikers mogelijk de laatste push en geeft je een mooi seo voordeel.. dus ik zou het laten zeker zo behouden

Otto het olifantje

www.ottohetolifantje.nl
    Geplaatst: Dinsdag, 5 Maart 2013 om 16:12:37

@RTM Dank voor je terugkoppeling. Geeft mij weer het vertrouwen om zo verder te gaan met de rest van de producten. 

Louise123

Geplaatst: Dinsdag, 5 Maart 2013 om 20:48:04

mee eens. mensen die op zoek zijn naar dit soort producten zijn al relatief gericht bezig. dan is juist die gedetailleerdere tekst alleen maar goed.

Nico G

Geplaatst: Woensdag, 6 Maart 2013 om 00:05:56

@Danny
    Beter wat meer informatie bij dit soort artikelen dan te weinig. =)

Nog twee kleine tips:
    1) In de eerste alinea wordt bij ± zin 4 gelinkt naar een wikipedia pagina over het CTS syndroom. Wellicht kan je over het CTS syndroom zelf een (korte) tekst schrijven zodat je de bezoeker binnen je webshop houdt.

2) Het viel mij niet meteen op welke woorden een hyperlink bevatten en welke niet. Misschien is het beter om deze een duidelijkere kleur te geven, bijvoorbeeld het blauw uit je logo (i.p.v. grijs). Zodat bezoekers meteen zien wat klikbaar is en wat niet.

Check ook even deze pagina: http://www.rehaline.nl/elleboogkrukken-comfort

Voor de rest ziet het er netjes uit. ;)

Otto het olifantje

www.ottohetolifantje.nl
    Geplaatst: Woensdag, 6 Maart 2013 om 07:36:45

@ Nico: Dank voor je terugkoppeling. Wat betret het CTS syndroom, je hebt hierin absoluut gelijk. Ik probeer dit risico ook te beperken door er een pop-up link van te maken ipv dat de bezoeker naar een compleet andere pagina gaat. Werkt wel is mijn idee/ervaring. Die link kleur ge ik aanpassen.

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.