Vraagje ivm de waarde van diverse domeinnamen laten door linken naar 1 adres
PDF
|
Geplaatst: Maandag, 19 September 2016 om 02:27:39
Hallo Ik zit momenteel met hetvolgende ; Aangezien er recent een .shop domeinnaam extencies is bijgekomen schept dit in onze branche een aantal leuke mogelijkheden voor nieuwe domeinnamen met zoekwoorden die anders al jaar en dag bezet waren. Nu stel ik mij de vraag echter of het ook effectief nog waarde heeft in Google om diverse verschillende domeinnamen te laten doorlinken naar een ( heel ) andere domeinnaam waar dus onze webshop op draaid. Uiteraard gaat het er met name om om domeinnamen te creeren met relevante zoekwoorden in waarop we gevonden kunnen worden maar natuurlijk is onze hoofd domeinnaam veranderen ( gewone .com - .nl en .be extensie ) waarmee we bekend zijn uit den boze vandaar het doorlink idee zoals we nu reeds doen met de diverse landextensies .be en .nl Verder de vraag of als mensen bv onlineshop in Google zouden ingeven ( ik noem maar een voorbeeldje ) of deze dan direct leid naar de gloednieuwe .shop extensie maw of Google deze domeinnaam als 1 zoekwoord gaat zien ? anders heeft deze nieuwe extensie natuurlijk zo ie zo al veel minder waarde. Echter als dit weinig of geen verschil zou maken in Google zijn dit natuurlijk ook zinloze kosten van enkele tientalle nieuwe domeinnamen ? Bedankt alvast Aangepast op 19-9-2016 02:35 |
Geplaatst: Maandag, 19 September 2016 om 09:40:57
|