Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Instellingen in je Luondo webwinkel
    topic toevoegen reactie toevoegen

1 product gratis verzenden?

Pukkie & Co

pukkieenco.luondo.nl
    Geplaatst: Dinsdag, 5 Augustus 2014 om 09:49:46

Ik heb mijn standaard verzendkosten op € 3,50 ingesteld en boven een bedrag van € 35,- betalen mensen geen verzendkosten. 

Nu heb ik 1 artikel wat maar € 2,50 kost, dus daar wil ik geen € 3,50 verzendkosten voor rekenen, dan weet ik zeker dat het niet verkocht zal gaan worden ;-)

Ik heb een verpakking 'gratis' aangemaakt en als ik enkel dit artikel bestel gaat het goed.

Maar zodra ik er nog een artikel bij bestel en ik blijf onder die € 35,- dan rekent hij geen verzendkosten, terwijl dit dan gewoon de € 3,50 zou moeten zijn.

Kan dit wel ergens ingesteld worden of is er een andere oplossing voor?

Aangepast op 5-8-2014 09:50
    Remco

www.onlinewebservices.eu
    Geplaatst: Dinsdag, 5 Augustus 2014 om 10:28:31

Je zult hiervoor moeten werken met verzendkosten op basis van gewicht. Volgens mij is er geen andere optie.

Je kunt het ook mensen promoten om meer dan 2,50 te besteden in je webshop zodat ze er wel de verzendkosten voor over hebben. Of beter nog: ze stimuleren om meer dan 35 euro te bestellen.

Als ze dan toch kiezen om slechts het product van 2,50 af te nemen, tja, dan betalen ze maar. Een bestelling afhandelen, administratie bijwerken enz. voor een marge van net 1 euro? Pfft! ;)

Lenneke

Geplaatst: Dinsdag, 5 Augustus 2014 om 14:29:27

Als aanvulling heb ik daar nog op dat je bij Instellingen > Verzendkosten > Verzend Instellingen kan kiezen voor Hoogste / Laagste / Optellen. Als je in jouw geval kiest voor Hoogste dan zal hij automatisch kiezen voor de hoogste verzendkosten indien er meerdere producten worden besteld. 

Groetjes, 

Lenneke

Remco

www.onlinewebservices.eu
    Geplaatst: Dinsdag, 5 Augustus 2014 om 14:31:05

Die had ik over het hoofd gezien, Lenneke! ;) Idd de optie to go!

Pukkie & Co

pukkieenco.luondo.nl
    Geplaatst: Dinsdag, 5 Augustus 2014 om 14:38:41

Maar Lenneke, dan hanteert hij niet meer de regel 'boven de € 35,- geen verzendkosten? 

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.