Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Luondo wensenlijstje
    topic toevoegen reactie toevoegen

Upload bestand

GrizzlyDeal

Geplaatst: Maandag, 24 Oktober 2011 om 15:51:59

Het zou heel erg leuk en handig zijn mocht na bestelling en betaling de klant doorverwezen worden naar een pagina met een upload knop voor een bestand, bijvoorbeeld in geval van een webshop met drukwerk.  Ik kijk hier heel erg naar uit..
    Groetjes!
    GrizzlyDeal.com

Luondo (Moderator)

Geplaatst: Maandag, 24 Oktober 2011 om 18:06:46

Beste GrizzlyDeal.com,

Deze functie staat op de todolijst!

Groeten,
    Team Luondo

Leo_O

emaille.luondo.nl
    Geplaatst: Dinsdag, 25 Oktober 2011 om 22:24:34

Ik ken hetzelfde probleem, maar heb op mijn site een upload pagina gemaakt.
    In mijn winkel (www.studionegen.nl) heb ik een link naar deze uploadpagina staan.

Kan ik ook wel voor jou maken, GrizzlyDeal.

Groet,
    Leo

GrizzlyDeal

Geplaatst: Woensdag, 26 Oktober 2011 om 09:47:30

Dag Leo, bedankt voor het aanbod.  De pagina op zich kan ik wel maken, maar graag me eens vertellen (de werkwijze) hoe je hebt ingesteld dat deze pagina op www.upload.studionegen.nl/ komt te staan;
    mag ik ook vragen met welk programma je hebt gewerkt om een uploadknop in je formulier te krijgenaub?

Misschien dat het team Luondo hier binnenkort wel mee aan de slag zal gaan, dan is het ook in de look en feel van luondo zelf,  voorlopig kunnen de mensen hun bestand gewoon doormailen, ik weet niet of dit nadelig is voor de verkoop of niet...

Bedank alvast!
    GrizzlyDeal

Robbert

Geplaatst: Woensdag, 26 Oktober 2011 om 10:07:56

of je kan WeTransfer gebruiken, daar hoeft de klant alleen zijn e-mailadres in te vullen. De naw gegevens heb je al op je bestelling staan en hoef je dus niet nog een keer te vragen.

Als je de volgende link gebruikt hoeft de klant slecht alleen zijn e-mail in te vullen en kan bestanden tot 2GB verzenden !

https://www.wetransfer.com/?to=mail@bedrijfsnaam.nl&msg=Bestanden bij de bestelling

Vervang mail@bedrijfsnaam.nl voor jouw eigen mail adres
    en verander Bestanden bij de bestelling in een omschrijving die je zelf wilt.

Groeten Robbert 

webwinkel321

Geplaatst: Woensdag, 26 Oktober 2011 om 15:01:03

De up & download functie zou een super toevoeging aan Luondo zijn! Ik denk dat een hoop mensen daar op zitten te wachten, tot die tijd is de oplossing van Robbert prima!

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.