Meer mogelijkheden qua vormgeving
Geplaatst: Donderdag, 15 December 2011 om 22:21:05
Hallo, Ik heb nog enkele wensen m.b.t. de vormgeving van de webwinkel. 1. Waar ik momenteel vooral tegenaan loop is dat de mogelijkheden van het middengedeelte van de webwinkel wat beperkt zijn. Ik bedoel met name dat alles nu onder elkaar neergeplant moet worden waardoor er veel gescrolld moet worden om alle info te kunnen lezen. Het zou fijn zijn om met tabbladen te kunnen werken. Bijvoorbeeld: een tabblad met filmpjes/foto's, een tabblad met een uitvoerige artikelbeschrijving en een tabblad met recensies van gebruikers. Het voordeel is dat de bezoeker dan zelf kan kiezen welke info in beeld komt in plaats van dat deze door alle voor hem/haar minder interessante zaken heen moet scrollen. 2. Je hebt nu de keuze om de rechterkolom mee te laten scrollen of om deze vast te zetten. Als je kiest om de kolom vast te zetten schokt hij toch bij het scrollen, wat erg storend is. Het zou mooi zijn als je zowel de linker- als rechterkolom kunt vastzetten en dat deze bij het scrollen van de pagina's mooi stil blijven staan. 3. Je moet nu altijd naar onderaan de pagina gaan om iets in je winkelwagen te kunnen plaatsen. Het zou fijn zijn als deze functie (toch niet onbelangrijk) altijd in beeld kan blijven, waar op de pagina je ook zit. Ben benieuwd of er meer mensen met dezelfde wensen zijn! Ivar |
|
Geplaatst: Vrijdag, 16 December 2011 om 08:29:59
|
|
Geplaatst: Woensdag, 25 Januari 2012 om 21:39:04
Aangepast op 25-1-2012 21:39 |
|
Geplaatst: Zaterdag, 28 Januari 2012 om 18:12:12
|
|
Geplaatst: Zaterdag, 28 Januari 2012 om 18:13:39
|