Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Luondo wensenlijstje
    topic toevoegen reactie toevoegen

Meer mogelijkheden qua vormgeving

Vinjat Video Games

www.vinjatvideogames.com
    Geplaatst: Donderdag, 15 December 2011 om 22:21:05

Hallo,

Ik heb nog enkele wensen m.b.t. de vormgeving van de webwinkel.

1. Waar ik momenteel vooral tegenaan loop is dat de mogelijkheden van het middengedeelte van de webwinkel wat beperkt zijn. Ik bedoel met name dat alles nu onder elkaar neergeplant moet worden waardoor er veel gescrolld moet worden om alle info te kunnen lezen.
    Het zou fijn zijn om met tabbladen te kunnen werken.
    Bijvoorbeeld: een tabblad met filmpjes/foto's, een tabblad met een uitvoerige artikelbeschrijving en een tabblad met recensies van gebruikers. Het voordeel is dat de bezoeker dan zelf kan kiezen welke info in beeld komt in plaats van dat deze door alle voor hem/haar minder interessante zaken heen moet scrollen.

2. Je hebt nu de keuze om de rechterkolom mee te laten scrollen of om deze vast te zetten. Als je kiest om de kolom vast te zetten schokt hij toch bij het scrollen, wat erg storend is.
    Het zou mooi zijn als je zowel de linker- als rechterkolom kunt vastzetten en dat deze bij het scrollen van de pagina's mooi stil blijven staan.

3. Je moet nu altijd naar onderaan de pagina gaan om iets in je winkelwagen te kunnen plaatsen. Het zou fijn zijn als deze functie (toch niet onbelangrijk) altijd in beeld kan blijven, waar op de pagina je ook zit.

Ben benieuwd of er meer mensen met dezelfde wensen zijn!

Ivar

Erik (www.erikamsterdam.nl)

www.hardcorestore.nl
    Geplaatst: Vrijdag, 16 December 2011 om 08:29:59

1)  Zou wel een optie kunnen zijn idd.. al zie ik dit soort tabbladen niet vaak op anders shops.
    en is het overal scrollen geblazen.

2) inmiddels is deze functie verdwenen (goddank) en staat het wagentje standaard op vast

3) Mee eens.. alleen als dit hoger zou zitten, dan komen de attributen in de knel (en die zijn soms ook
    je upsell functie) omdat mensen de attributen dan niet meer bekijkt..voordat ze op in winkelwagentje drukken.

Kemios

www.olivella.nl
    Geplaatst: Woensdag, 25 Januari 2012 om 21:39:04

Ik ben het eens met Vinjat Video Games. Een tabblad functie heet ik van harte welkom. Indien de producten een uitgebreide toelichting hebben moet de bezoeker nu scrollen om de bestelknop te vinden.

Aangepast op 25-1-2012 21:39
    Eelco de Boer (Team Luondo)

Geplaatst: Zaterdag, 28 Januari 2012 om 18:12:12

Next BIG update = veel meer mogelijkheden qua vormgeving!

Gr,
    Eelco

kelly

Geplaatst: Zaterdag, 28 Januari 2012 om 18:13:39

Enig idee waneer deze zal zijn of waneer er een overzicht komt van de updates misschien ? zo zijn jullie weer van zeurvragen als DEZE af haha

VoedingsSupplementenService

www.voedingssupplementenservice.com
    Geplaatst: Woensdag, 7 Maart 2012 om 20:01:08

Ik ben het met punt 3 van Ivar eens.

In de productlijst van een categorie zie je de afbeelding, de korte omschrijving met daarnaast de prijs met daaronder de bestelknop

Zodra je op het artikel klikt kom je op de productpagina met uitgebreide omschrijving. In dat geval staat onderaan de pagina de optie om 1 of meerdere producten toe te voegen aan de winkelwagen. Op zich een prima optie. 

Echter, als je met zeer uitgebreide omschrijvingen werkt ( wat in mijn geval ook noodzakelijk is bij mijn producten i.v.m. met een opsomming van eigenschappen en productinhoud ) dan ziet de klant eigenlijk nooit de "toevoegen aan winkelwagen" knop. Het zou ideaal zijn als er onder de prijs per stuk een simpele "bestel"button zou komen, net als in de daarboven liggende lijst met producten. Niet als vervanging van de "toevoegen aan winkelwagen" optie onder aan de pagina, maar als extra  toevoeging.

webwinkel321

Geplaatst: Woensdag, 7 Maart 2012 om 21:54:36

Yes idd, op 2 plaatsen de bestel / winkelwagen knop zou mooi zijn. Eventueel aan/uit te zetten. 

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.