Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Luondo wensenlijstje
    topic toevoegen reactie toevoegen

Email verzoekje

Mario - 1

Geplaatst: Maandag, 5 Maart 2012 om 20:20:58

Ik heb ondertussen iets van 6 Luondo shops, en de laatste die ik gisteren even in elkaar hebt geknutseld, run ik met nog iemand anders.
    Het zou mooi zijn als zowel ik, als die anders, op het moment van bestellen, een email krijgen, een CC dus.
    Nu lijkt mij dat technische niet zo'n hele klus, dus mijn vraag is of dat er misschien ingemaakt kan worden.

Dan krijg je bevoorbeeld waar nu het emailadres staat, er een tweede bij, gescheiden met een komma:
    eerste-email@shop.nl, tweede-email@provider.nl

Ik heb het al geprobeerd, maar dat accepteert het systeem niet.

Of een mogelijkheid met een extra invuld, een CC dus in een apart vakje.

Je kunt natuurlijk zeggen, dan stuur ik die (order)mail wel door naar die ander, maar als ik er niet ben, en dat gebeurd nog wel eens, dan kan het systeem gewoon doorwerken. Ik had dat met een shop bij MWW ook, en dat werkt perfect....

Ik hoop dat jullie hier wat aan kunnen doen, en misschien zijn er wel meer mensen die dit willen, nu ze dit lezen.......

Erik (Bombers.NL)

www.enzymestore.nl
    Geplaatst: Maandag, 5 Maart 2012 om 20:26:27

je kunt toch je mail laten forwarden in je hostingpakket naar meerdere mailadressen ?

meest simpele namelijk

webwinkel321

Geplaatst: Maandag, 5 Maart 2012 om 21:15:19

Goede vraag van Mario, zon functie zou prima zijn. 

(mail fwd betekend dat alle mail geforward zal worden ipv enkel de orders uit de shop) 

Nick

Geplaatst: Maandag, 5 Maart 2012 om 21:30:43

Samen een gmail account aanmaken en daar de orders tijdelijk naar toesturen als zon dergelijke optie niet op de to-do lijst staat? 

Is meest handige en overal in te loggen :)

Mario - 1

Geplaatst: Maandag, 5 Maart 2012 om 21:47:36

@ Fysiowinkel, ja kan ook, maar aangezien ik gebruik maak van 1 (gmail) account, en alles centraal wilt laten binnenkomen, en niet de ene shop hier, en de andere shop, is dit geen optie voor mij......

@ Erik, Zou kunnen, maar ik heb het liefst alles zelf in de hand, al kan dat met dit systeem niet geheel, maar verlopig voldoet het aardig. Ik ben niet alleen een gebruiker van de shop, ik wil ook alles zelf onder de motorkap veranderen, iets wat ik met mijn eerste shop, die op een VPS server staat, nog steeds doet, om dingen te verbeteren.....

@ Leender, ja klopt, dat is niet zo erg, al had ik graag gezien dat alleen de orders een cc hadden....
    Andere optie zou zijn, een "medewerker-login" maar ook dat gaat (nog) niet met dit systeem.

Heb wel eens een webshop gemaakt voor een bedrijf, en daar loggen 10 medewerkers op in, iedereen doet zijn ding, en ik ben de enige die de volle toegang heeft, de rest zijn "slaven"

Maar goed, de site is sinds vandaag in de lucht, dus zal niet gelijk morgen een bestelling hebben, maar je weet nooit......tot die tijd behelpen we ons wel....... :-)

Andre van Duin DVD Shop

www.lachmeemetandre.nl
    Geplaatst: Dinsdag, 6 Maart 2012 om 07:55:27

Ik denk toch dat voorlopig het forwarden vanuit je hostingpakket het meest simpele is...

Wat ik ook met Mario eens ben is dat Luondo wel de functie zou moeten krijgen dat je inlog functies kan onderverdelen.. Master / Slaves etc etc.. dat je ieder bepaalde restricties kunt toekennen.

Aangepast op 6-3-2012 07:55

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.