Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Luondo wensenlijstje
    topic toevoegen reactie toevoegen

Team Luondo, wat is er aan de hand??

kelly

Geplaatst: Vrijdag, 16 Maart 2012 om 15:44:30

Kijk dit verdiend dan toch ook weer een dikke pluim vind ik !  communicatie en een sportieve oppak van kritiek !

Aangepast op 16-3-2012 15:44
    Esther (1)

Geplaatst: Vrijdag, 16 Maart 2012 om 15:45:10

@Eelco ook fijn weekend en thanks voor je uitgebreide reactie

Zoals je kunt lezen is iedere actieve webshop eigenaar erg tevreden en zien we erg nieuwsgierig naar de komende ontwikkelingen zodat we gezamelijk kunnen doorstappen naar een higher level van professionele webshop waardoor meer bezoekrs, meer klanten en meer business...

Dat van de prio bepalen op het forum is top!

Indien je nog meerdere inzichten wenst dan staan we tot je beschikking.

Gr,
    Esther

Remco Steijvers

Geplaatst: Vrijdag, 16 Maart 2012 om 16:04:12

Buiten de funcionaliteiten vind ik het heel bijzonder dat er bij Luondo echt een soort community is. Je wordt zeer snel geholpen met vragen, of ze nu over je webshop gaan of over een ander onderwerp.

Dit is een enorm pluspunt dat best genoemd mag worden om Luondo juist WEL te gebruiken, buiten de andere pluspunten om uiteraard (25 cent per bestelling, Luondo seminars, waanzinnig snelle service etc.)

Ik vind het juist supertof om Luondo zo te zien groeien en het tempo waarmee dat gebeurt, zit er echt wel in! Kudo's voor het team!

Mario - 1

Geplaatst: Vrijdag, 16 Maart 2012 om 16:04:47

Mooie opsomming, en goed verwoord.

Ik weet ook, dat er onzichtbare (voor ons dus) updates / upgrades nodig zijn.

Kwa stemmen voor de update is ook iets moois, zo zie je maar, van het 1 komt het ander....

En dat het team uitgebreid gaat worden, is mooi, zal nodig zijn.... ( ik hou me eventueel aanbevolen ;-) )  

Ben nu dus wel benieuwd wat de volgende update wordt, toch de FB shop.... ben er ook mee bezig met mijn andere shop, maar is toch even iets meer werk dan ik dacht.

De mobiele (app) website is denk ik ook wel iets moois, al vind ik persoonlijk dat je beter "belangrijkere updates"moet doorvoeren, en dan bedoel ik updates die de shop zelf aangaan, en de klant van de webshop.
    De laatste updates waren daar ook op ge-ent ( en vindt ik persoonlijk belangrijker).

En nu stop ik er mee, genoeg gezegt even, ik ga weekend vieren.... ;-)

Iedereen prettig weekend.

Erik (Shop318)

Geplaatst: Vrijdag, 16 Maart 2012 om 16:15:16

@Eelco: de berekening is gedaan met de kansbereking module van de deeltjeversneller V2.0
    die is nog in Beta modus. je accountant kan deze via de export wel in ReeLeezZee importeren denk ik. hou wel rekening met een afwijking van +/- 0,46782%

Eelco de Boer (Team Luondo)

Geplaatst: Vrijdag, 16 Maart 2012 om 16:19:32

;)

kelly

Geplaatst: Vrijdag, 16 Maart 2012 om 17:11:34

Buiten het feit dat ik de balle begrijp van wat Erik hierboven aan het vertellen is wat allicht ook de bedoeling is :-) Zie ik gezien zijn kennis en absolute meerwaarde aan dit forum toch echt wel een baan voor deze man weggelgd bij het team !!  :-) (niet eens wetende of hij dit uberhaupt wel zo willen natuurlijk maar dat geheel terzijde haha )

webwinkel321

Geplaatst: Vrijdag, 16 Maart 2012 om 17:21:57

Eelco, top dat je dit topic gewoon online laat staan en eindelijk zelf ook weer inhoudelijk reageerd hier (transparant)! Er waren naar mijn mening iets te veel posts van jou met enkel "welkom ...", dus je reactie is helemaal prima!

Aangepast op 16-3-2012 17:22
    kelly

Geplaatst: Vrijdag, 16 Maart 2012 om 17:29:33

Eerlijk gezegd vreesde ik er ook voor dat dit toppic gewoon zou verdwijnen kritiek is nl nooit fijn. Dat hier dan ook nog gewoon een transparante feedback op komt is zeker zoals ik al aanhaalde alleen maar lovenswaardig ! DAT was denk ik nl het grote probleem een gebrek aan transparantie niet een algemene ontevredenheid over Luondo op zich.

--> Donna

Geplaatst: Vrijdag, 16 Maart 2012 om 19:17:42

Ben ik de enige die Luondo juist wel bijzonder transparant vind? :p 

Ik heb weinig ervaring met andere webshopaanbieders, maar ik betwijfel of die zo'n open community hebben, waarvan de personen achter de software/service ook allemaal een naam en gezicht hebben en die zelf openlijk reageren op van alles, bij wie je gewoon feedback kwijt kunt en die je tips en opmerkingen ook echt meenemen in het beleid. 

Waar ik hiervoor zat was niets van dit alles. Je registreerde gewoon een shop en zocht het verder maar uit...

Mireille

Geplaatst: Vrijdag, 16 Maart 2012 om 19:18:14

Waarom vrezen of dit topic zou verdwijnen? Dat vind ik raar ..... dat is toch ook niet eerlijk. Het is toch een vrij forum of mogen hier alleen lovende topics staan en worden de negatieve topics in de doofpot gestopt.

Tuurlijk, misschien is het niet leuk als iemand dit leest die misschien net de beslissing wil nemen, wel of niet naar Luondo. Maar als ze dan verder lezen, en dus ook de reactie van Eelco tegenkomen, is dat juist een hele positieve situatie.

Dan kom ik dus op het punt dat ik Eelco ontzettend wil bedanken dat hij de tijd en moeite heeft genomen om uitgebreid een reactie te geven. Ik (en gerust velen anderen) zijn hier erg blij mee!

Ik vind dat heel erg netjes van Eelco. Maar jeetje zeg, wat een (uitgebreide) reacties heeft dit topic losgemaakt.

Eelco, begrijp mij goed. Indutten bedoel ik niet met de updates. Tuurlijk zijn er super goede updates gekomen. Maar veel ontgaan mij ook omdat ik ze niet altijd uit de topics oppik.

Dus het zou inderdaad een hele verbetering zijn als dit meer in de picture zou komen. En naar mijn weten gebeurde dit in het begin ook.

Voor mijn gevoel lag het tempo toen gewoon wat hoger, vooral met kleinere updates.

Maar goed, ik kan wel blijven schrijven. Het is gewoon heel mooi dat hier weer eens over gesproken is en beide partijen (de webshopbeheerders en Luondo) hun mening hebben kunnen geven en er dus wat meer duidelijkheid is gekomen.

Bedankt !!!

Aangepast op 16-3-2012 19:21
    Geert

Geplaatst: Vrijdag, 16 Maart 2012 om 20:23:37

@ luondo BEDANKT.

Eduardo Nunes

Geplaatst: Zaterdag, 17 Maart 2012 om 01:00:56

Juist om deze openheid en dat een ieder zijn mening zo vrij kan uiten, en dan ook nog eens de duidelijke en eerlijke reactie vanuit luondo ben ik van mening dat Luondo nog heel groot gaat worden en dat er nog veel mensen naar Luondo zullen overstappen.

Ik kan in ieder geval zeggen: mijn Shop is bijna klaar om volledig de lucht in te gaan en ik ben nu al in mijn hoofd met 2 andere shops bezig die ik zeker met Luondo ga creëren.

Lundo, Keep on the hard work

Gr. Eduardo

Aangepast op 17-3-2012 01:02
    Freakin

Geplaatst: Woensdag, 21 Maart 2012 om 14:28:50

Hi allemaal,

Ik zal dan ook even laten weten wat ik er van vind (ik doe pas 3 maandjes mee, maar heb wel al 50+ bestellingen staan): Het team van Luondo heeft in mijn ogen veel gedaan om te maken wat je nu hebt. Het is een mooi systeem dat prima draait en erg gemakkelijk te beheren is. En dat voor een kwartje per order. Nergens word er anders geld voor gevraagd (zoals support of add-ons oid). Dat is gewoon top.

Waar ik me wel zorgen om maak, en ik weet dat dat niet echt terrecht is is het volgende:
    De makers/eigenaar van Luondo kan met slechts 1 druk op de knop, 5000 shops sluiten. Als de eigenaar er geen zin meer in heeft, of vergeet zijn domeinnaam te verlengen of wat dan ook dan is het basta voor je goedlopende webshoppie.. En wellicht met je leuke extra inkomsten. Niet voorgoed, maar wel voorlopig. Al het werk dat je in je webshop gestopt heb ben je dan in 1 klap kwijt en je kunt elders weer opnieuw beginnen. In de tussenliggende tijd kan geen klant je webshop gebruiken.
    Ook moet je er maar vanuit gaan dat de eigenaar van Luondo vertrouwd met je gegevens omgaat. Stel dat ik een produkt verkoop en daarmee (bij wijze van spreken) op een simpele manier 1 miljoen euro mee verdien hoe groot is dan de kans dat de eigenaar van Luondo er met mijn goede idee vandoor gaat of het kopieert? Ik zeg niet dat ie dat zal doen, maar het kan zo maar... Men heeft tenslotte een hoop (niet alle) inzage in je produkten, klanten etc... Hoe betrouwbaar is men als het grote geld voor het oprapen ligt?

Nogmaals: dit zijn slechts gedachtes, ik beschuldig niemand en geloof ook niet dat bovenstaand echt zo snel zal gebeuren maar het is wel iets wat mogelijk is.

Wil je zekerheid dan moet je een eigen shop script op je domein plaatsen en alles zelf beheren. Maar dat is voor vele van ons geen goede optie ivm de nodige kennis die je daarvoor moet hebben.

Dawassum! :-)

Remco

www.onlinewebservices.eu
    Geplaatst: Woensdag, 21 Maart 2012 om 14:56:16

Moet je meteen ook even je eigen server gaan opzetten. O ja, wat als de energiemaatschappij ermee stopt? Krijgt je server ineens geen stroom meer. Ook weer zoiets! ;)

'de stekker eruit trekken' kan overal gebeuren. Daar moet je gewoon niet over nadenken. En hoe vaak komt dat nou voor? Als iemand het zat is, dan neemt een ander het heus wel over :)

<<<123>>>

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.