"Achtergelaten winkelmandje" email
Geplaatst: Dinsdag, 19 Maart 2013 om 08:49:17
Gisteren was ik zelf op internet aan het shoppen. Bij een bepaalde webshop :-) had ik al wat items in het winkelmandje geplaatst maar ben tijdens het bestelproces afgehaakt.... en even later kreeg ik per email: "Dankuwel voor uw bezoek aan webwinkel en uw overweging iets te kopen bij ons. We zagen dat u tijdens uw bezoek de onderstaande producten hebt toegevoegd aan het winkelmandje, maar niet bent overgegaan tot afrekenen..." Uiteraard werd ik uitgenodigd om mijn bestelling af te maken. Is dit een idee voor Luondo? Ik vind het een goeie! Aangepast op 19-3-2013 09:00 |
|
Geplaatst: Dinsdag, 19 Maart 2013 om 11:55:01
|
|
Geplaatst: Dinsdag, 19 Maart 2013 om 12:35:17
|
|
Geplaatst: Dinsdag, 19 Maart 2013 om 13:28:36
|
|
Geplaatst: Dinsdag, 19 Maart 2013 om 18:30:06
|
|
Geplaatst: Dinsdag, 2 April 2013 om 17:42:45
|
|
Geplaatst: Donderdag, 4 April 2013 om 15:08:08
|
|
Geplaatst: Donderdag, 4 April 2013 om 15:38:16
|
|
Geplaatst: Donderdag, 4 April 2013 om 16:35:50
|
|
Geplaatst: Donderdag, 4 April 2013 om 16:43:05
|
|
Geplaatst: Donderdag, 4 April 2013 om 18:14:17
|