Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Luondo wensenlijstje
    topic toevoegen reactie toevoegen

Post NL Safepay

M@rijn

Geplaatst: Dinsdag, 28 Juni 2011 om 11:05:18

Is het mogelijk om de nieuwe betaalmethode van Post NL aan de luondo webshop toe te voegen?

Rik

hulpenzorgwinkel.luondo.nl
    Geplaatst: Dinsdag, 28 Juni 2011 om 23:26:35

Hallo Marijn,

Je bedoelt CHECKPAY?

http://www.postnlpakketten.nl/zakelijk/klant-worden/checkpay.aspx

Lijkt mij zeker verkoop bevorderend!!

Rik

M@rijn

Geplaatst: Woensdag, 29 Juni 2011 om 11:46:07

Jep die bedoel ik.. Beter alternatief dan rembours..

Esther (1)

Geplaatst: Woensdag, 29 Juni 2011 om 12:06:47

Hoi,

Opzich interessant maar vind het wel erg duur. Vraag mij af of de klant deze extra kosten wil dragen.

Hoe denken jullie daar over?

Gr,
    Esther

M@rijn

Geplaatst: Woensdag, 29 Juni 2011 om 12:44:59

Het hangt er een beetje vanaf voor welk bedrag mensen aankopen doen, denk ik.

Ik zie deze betaalmogelijkheid als extra service die je kan bieden om potentiele klanten met twijfels toch over de streep te trekken.
    Op dit moment is Post NL bezig met een reclamecampagne om deze betaalmogelijkheid te promoten. Als wij dit dan ook kunnen aanbieden, geeft alleen de mogelijkheid al extra vertrouwen bij de klant.

Up Sky Optische Instrumenten

www.upsky-telescopen.nl
    Geplaatst: Woensdag, 29 Juni 2011 om 14:00:58

Als de uitbetaling net zo lang duurt doe ik het zeker niet. Ik heb onder embours wel eens meer dan een maand moeten wachten voordat het bedrag werd overgemaakt.

webwinkel321

Geplaatst: Woensdag, 29 Juni 2011 om 14:21:21

Ja ik ben dr ook niet erg positief over, natuurlijk moet je de klant van alles aanbieden echter denk ik dat een wantrouwende klant altijd moeilijk blijft doen, zon klant mag wat mij betreft liever naar een " echte " winkel gaan.

Rik

hulpenzorgwinkel.luondo.nl
    Geplaatst: Vrijdag, 1 Juli 2011 om 11:06:22

Het lijkt mij zeker de moeite waard.

Officieel moet je de klant ook kunnen laten kiezen hoe of hij/zij het product  dat op afstand verkocht wordt
    betaalt.

Bron: Webshop Keurmerk

De aanbieder mag in de algemene voorwaarden bij de verkoop van producten aan consumenten nooit een vooruitbetaling van meer dan 50% bedingen. Wel mogen producten bijvoorbeeld onder rembours worden verzonden. Vooruitbetaling van meer dan 50% mag wel overeengekomen worden. Wanneer vooruitbetaling van meer dan 50% is bedongen, kan de consument geen enkel recht doen gelden aangaande de uitvoering van de desbetreffende bestelling of dienst voordat de afgesproken vooruitbetaling is verricht.

Groeten,

Rik

webwinkel321

Geplaatst: Zaterdag, 2 Juli 2011 om 19:09:01

Wij doen al bijna 10 jaar prima zaken online met tientallen webshops zonder ook maar 1 keurmerk te voeren... de laatste tijd merk ik dat het kopen onder rembours al enorm afneemt, zolang je IDeal (en Paypal) aanbied zit je goed.

Magnetronknuffel webwinkel

www.magnetronknuffelwebwinkel.nl
    Geplaatst: Dinsdag, 21 Februari 2012 om 21:19:35

http://www.postnl.nl/zakelijk/pakket/checkpay/
    staat dit nog op de todo lijst?

Groet,
    Stefan

Aangepast op 21-2-2012 21:20
    Mario - 1

Geplaatst: Woensdag, 22 Februari 2012 om 11:51:16

@ Leendert,

Klopt, helemaal mee eens, ik heb een paar gratis "keurmerken" maar of ze daar naa kijken.

Ik kijk altijd als ik iets bestel bij een ander naar:

Hoe is de website gebouwd
    NAW aanwezig
    KvK /BTW nummer
    Telefoonnummer
    Algemene indruk website

En bij twijfel ga ik naar een ander.

Je moet gewoon open zijn naar de klant toe.

Ik denk dat het voor mij wel een toekomst kan hebben, ik zit met wat duurdere spullen, dus is de prijs niet zo van belang. Eventueel kan ik iets vragen aan de klant, maar liever doe ik dat niet.

Rembours heb ik geprobeerd, maar kost gewoon te veel tijd als je naar het postkantoor gaat, zeker als je meer dan 1 bestelling hebt......al die papierwinkel, en inderdaad, zoals aangegeven, het uiteindelijke betaling waar je dan op moet wachten ( weer extra tijd aan besteden)

Als het vloeiend gaat lopen, wil ik het wel proberen, zeker omdat het een afterpay systeem is. In afwachting van de Sisow's Ecare, is dit misschien een goede optie, omdat ik Klarna totaal niet zit zitten.

Dus inderdaad blijft de vraag over aan het team, of deze optie ook er bij kan komen. Maar goed, er zijn zoveel vragen aan dingen die "we"er bij willen hebben, dus ben benieuwd......

Aangepast op 22-2-2012 11:51

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.