Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Luondo wensenlijstje
    topic toevoegen reactie toevoegen

Blog koppelen aan de webwinkel

Slotboommedia

www.steigerbed.nl
    Geplaatst: Zondag, 3 April 2011 om 20:53:55

Hallo,

Een grote wens van mij zou zijn als er een optie komt om een blog aan je webwinkel te koppelen. Nou kan dit natuurlijk al wel, maar een blog met hetzelfe uiterlijk als je winkel lijkt mij helemaal fantastisch. En uiteraard op dezelfde domein.

Groet,

Jan-Willem Slotboom
    onderbroekengigant
    slotboommedia

Aangepast op 3-4-2011 20:57
    Eelco de Boer (Team Luondo)

Geplaatst: Maandag, 4 April 2011 om 09:08:21

Hey JW,

Who knows ;) Voorlopig zul je het met Wordpress moeten doen, maar dat is natuurlijk lang niet zo makkelijk als Luondo ;)

Gr,
    Eelco

Slotboommedia

www.steigerbed.nl
    Geplaatst: Maandag, 4 April 2011 om 09:36:44

Hee Eelco, Ja precies die gedachte had ik nou ook! Gr. JW

Slotboommedia

www.steigerbed.nl
    Geplaatst: Dinsdag, 5 April 2011 om 17:44:41

is er ook een mogelijkheid om dit via dezelfde url te doen. Heb namelijk een wordpress site geinstaleerd onder een aangemaakt mapje blog in mijn ftp ptogramma zodat je zal krijgen www.slotboommedia.nl/blog

Maar helaas werkt dit niet.

Iemand een oplossing?

Gr JW

Luondo (Moderator)

Geplaatst: Dinsdag, 5 April 2011 om 20:31:37

Beste JW,

Je zou een nieuw dns A record aan kunnen maken in je hosting panel die verwijst naar blog.slotboommedia.nl

blog.slotboommedia.nl  A  ip.

Groeten,
    Team Luondo

Slotboommedia

www.steigerbed.nl
    Geplaatst: Dinsdag, 5 April 2011 om 21:36:57

Dankjullie wel voor de tip! Ik ga het proberen!

Groet, JW

webwinkel321

Geplaatst: Donderdag, 7 April 2011 om 22:11:20

Voor de zoekmachine resultaten en linkbuilding kan het juist interessant zijn je blog op een andere URL of zelfs bij een andere hoster onder te brengen. Zo creeer je al snel een aantal linkjes van je blog naar je webshop en heb je 2 kansen om gevonden te worden op bepaalde zoekwoorden ;-)

Slotboommedia

www.steigerbed.nl
    Geplaatst: Maandag, 11 April 2011 om 20:43:05

ik denk dat een blog juist meer effect heeft op dezelde site. Juist omdat google het "fijn" vind als er veel vernieuwing en interactie o pje site plaats vind.

De tijd zal het leren;)

webwinkel321

Geplaatst: Maandag, 11 April 2011 om 21:45:54

Door regelmatig nieuwe relevante content (blog berichten) toe te voegen aan je WP ziet Google dat je bezig bent en zal je (oa) daardoor hoger gerankt worden. Als je blog berichten linkjes bevatten naar je webshop is dat dus een win-win situatie.

Als je blog en je webshop het goed doen zullen ze beide in de zoekmachine resultaten terecht komen, hoe meer pagina's / websites uit de top 10 van jou zijn hoe beter natuurlijk. Door je blog "los" van je webshop te zetten creeer je daarnaast een stukje relevante link building.

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.