Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Regels van dit forum
    topic toevoegen reactie toevoegen

Zou iemand mij wat kan helpen met de site?

mijnbedankjesboetiek

Geplaatst: Maandag, 16 Juli 2012 om 15:57:32

Hallo,

Ik (Petra) ben bezig met het opzetten van een webwinkel op Luondo.nl Graag zou ik iemand in de buurt van Emmeloord vinden die mij wat kan helpen met de site. Ik kom een heel eind maar van een aantal dingen heb ik echt geen kaas gegeten en ben ik gewoonweg niet handig in. Ik wil zo graag mijn webwinkel openen maar zonder hulp ben ik bang dat het niet gaat lukken.....

Ik hoop wat reacties te krijgen

Aangepast op 16-7-2012 16:03
    Leendert Nauta (III)

excor.luondo.nl
    Geplaatst: Maandag, 16 Juli 2012 om 16:14:44

Het mooie van internet is dat je niet persee dicht bijelkaar hoeft te zitten om elkaar te helpen. 

Wat zijn je vragen? Ik help je graag.... 

mijnbedankjesboetiek

Geplaatst: Maandag, 16 Juli 2012 om 18:05:53

Hoi :)

Ik ben niet erg blij met mn startpagina, zou niet weten hoe dat moet, als ik op andere webwinkels kijk zie je een mooie beginpagina, ik heb een hele saaie. Ben er 2 weken mee aant klungelen geweest maar het is niet mijn ding :((

Remco

www.onlinewebservices.eu
    Geplaatst: Maandag, 16 Juli 2012 om 20:40:53

Design kan je evtl. uitbesteden. Op alle functionele vragen kan je wel een antwoord vinden via de zoekfunctie van dit forum :) Andere vragen: shoot!

webwinkel321

Geplaatst: Dinsdag, 17 Juli 2012 om 12:38:50

Uitbesteden idd, er is nog wel meer werk aan de winkel als ik je shop zo zie, lege categorieen, geen product omschrijvingen, links in de footer zijn niet zichtbaar etc etc. Succes! 

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.