Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Regels van dit forum
    topic toevoegen reactie toevoegen

Prijzen veranderen naar excl. BTW

Gepro Tools

www.geprotools.nl
    Geplaatst: Zaterdag, 22 November 2014 om 19:06:00

Hallo,
    Mijn naam is Arnold en Ik ben bijna klaar met mijn webshop www.geprotools.nl om online te gaan. Ik had alle prijzen excl. de BTW ingevoerd omdat het de bedoeling was/is om hoofdzakelijk aan bedrijven te gaan verkopen maar wil ook dat een particulier wel kan bestellen. Nu las ik alleen dat het dan wel wettelijk verplicht is om prijzen incl. BTW te tonen. Ik heb alle prijzen toen heel makkelijk aangepast door overal gewoon 21% bij te rekenen. Alleen wil ik toch bij nader inzien alle bedragen weer Excl. de BTW maar kan het niet weer terug zetten omdat je de prijzen dan met 17,35538% moet verlagen maar achter de komma rekent hij niet.
    Moet ik nu alles opnieuw met de hand invoeren of is hier misschien een andere oplossing voor ?

Robbert

Geplaatst: Maandag, 24 November 2014 om 09:47:21

Het is niet mogelijk om eenvoudig weer alles terug te zetten. Mogelijk kan je wat met de export/ import functie doen. Maar dan moet je wel eerst even goed testen (met enkele producten) voordat je alle producten gaat aanpassen.

Groeten Robbert

Diagnosepro

Geplaatst: Zondag, 15 Maart 2015 om 16:15:55

Nu is dit forumtopic al even geleden en was benieuwd of gepro dit al heeft opgelost
    In  producten en prijsaanpassingen kan ik ieder getal ook achter de komma in procenten invullen.
    Vervolgens alle prijzen in de webwinkel aanpassen aanvinken. In 1 klap klaar.

Gepro Tools

www.geprotools.nl
    Geplaatst: Zondag, 12 April 2015 om 14:19:55

Ik weet niet of het nu wel lukt om de prijzen weer terug te zetten naar excl. btw ik heb dat niet meer geprobeerd omdat ik nu in de teksten van de producten overal de prijs excl. btw bij heb vermeld. Dit was behoorlijk wat werk dus ik laat het nu eerst zo. Ik hoop dat er nog een update komt dat de prijzen incl. en excl. btw allebij getoond worden of dat je als klant kunt kiezen welke prijzen je wil zien (keuzeknop voor particulier of zakelijke klant bovenin bijvoorbeeld)

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.