- De header vind ik erg pixelig / van lage kwaliteit
- De kolommen zijn nog erg leeg waardoor het doet lijken alsof ik in een webshop zit die simpelweg niet voltooid is
- Betaalsociaal met een tweet ziet er goed uit! Waarom niet ook met Facebook en Hyves?
- Waarmee kan ik betalen en waarmee verzenden jullie?
- Wat zijn je selling points? Zou sterk zijn als je deze op Home, in je header of bijv. in een kolom zou verwerken.
- De bestandsnaam van Houder hoeftrimmer is nipperholster.gif - het zou mooier zijn als dit uiteraard ook houder hoeftrimmer.gif was - waarschijnlijk is dit met meerdere foto's zo
- De omschrijvingen bij je producten worden door heel veel webshops gebruikt. Het zou qua SEO goed zijn als je hier unieke teksten hebt die ook wat uitgebreider zijn en waar veel keywords van het product in verwerkt zitten
Kortom: Design, onvolledigheid en SEO teksten :)
Veel werk aan den winkel!
Mocht je ergens niet uit komen - vuur je vragen! We helpen je allemaal graag. Nou ja, ik dan :p
Bedankt voor de adviezen. Ik dacht laat ik het maar eerst online zetten, dan gaan we alles wel optimaliseren. Er is nog meer werk te doen dan ik dacht dus.
Betaalsociaal is toch via twitter,facebook en hyves? Dit is de standaard button toch om op te klikken? Daarna heb je alle 3 de mogelijkheden. Of is er een andere button voor betaal sociaal?
Betaalmethode is op dit moment alleen nog vooraf overmaken of betalen bij afhalen. Verzenden is via TNT, waar zou je dit vermeld willen zien?
Bedoel je mijn unique selling points zoals de enige in de markt, goedkoopste of iets dergelijks? Heb je een voorbeeld hoe je dit in en kolom zou verwerken?
Gert
Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.