Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Show hier je Luondo webwinkel!
    topic toevoegen reactie toevoegen

Graag uw feedback!

Berta

www.lovemybelly.nl
    Geplaatst: Maandag, 23 September 2013 om 11:15:24

Hallo allemaal,

ik denk dat mijn webshop tot zover wel klaar is om voor het echie te gaan!  www.lovemybelly.nl

Omdat dit mijn aller eerste webshop ever is hoor ik graag wat beter kan, qua vormgeving, gebruiksvriendelijkheid, navigatie, seo enz..

Had ook nog een vraagje.. bij de deal van de week is de afbeelding wel heel erg pietepeuterig, kan ik dit ergens aanpassen?!

Alvast bedankt!

Groetjes Berta

Aangepast op 23-9-2013 11:15
    Remco

www.onlinewebservices.eu
    Geplaatst: Maandag, 23 September 2013 om 12:48:02

Ziet er opzich wel ok uit :)

De prijzen bij de producten vind ik wat klein uitvallen, evenals de toevoegen aan winkelmandje knop.

De titels op home zoals 'shirts lange mouw' (dus de categorie titels) - daar zou ik linkjes van maken :)

Succes verder!

Berta

www.lovemybelly.nl
    Geplaatst: Dinsdag, 24 September 2013 om 10:40:47

Thanx Remco!

heb de prijzen al iets groter gemaakt en het is me zelfs gelukt om ze nog ietsie meer naar onderen te plaatsen!
    Linkjes zitten er ook al op.

Nog meer mensen suggesties of op/aanmerkingen?

De vraag over foto bij Deal van de Dag heb ik inmiddels gevonden :( jammer hoor)

Nog een vraag: De padding van de zijkolommen, kan ik deze veranderen? Kan dit wel vinden in het tabje menu, maar niet in zijkolommen? Het facebook dingetje krijg ik niet mooi uitgelijnd, omdat deze niet kleiner kan, dan blijft er niets meer van over.

Bedankt alvast!

Remco

www.onlinewebservices.eu
    Geplaatst: Dinsdag, 24 September 2013 om 10:42:16

Die facebooktool moet je zelf een negatieve marge geven.

Dus om de code heen zet je dit:

<div style="margin-left:-10px; }

code van facebook

</div>

Op die manier trek je de plugin 10 pixels naar links.

Succes!

Berta

www.lovemybelly.nl
    Geplaatst: Dinsdag, 24 September 2013 om 11:11:26

Nou ik had de hele site al onder elkaar staan hoor:)
    ging dus niet, hierbij de code, want als ik dus de div ervoor en erachter zet komt het niet goed!

<iframe allowtransparency="true" frameborder="0" scrolling="no" src="//www.facebook.com/plugins/likebox.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Flovemybelly.nl&amp;width=230&amp;height=400&amp;colorscheme=light&amp;show_faces=true&amp;header=false&amp;stream=false&amp;show_border=false" style="border:none; overflow:hidden; width:230px; height:400px;"></iframe>

Of kan ik beter html ofzo gebruiken? krijg dan namelijk niets in beeld!

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.