Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Show hier je Luondo webwinkel!
    topic toevoegen reactie toevoegen

Steunkousen-Online LIVE

Esther (1)

Geplaatst: Vrijdag, 24 Juni 2011 om 17:12:36

Bij deze wil ik graag iedereen laten weten dat de webshop Steunkousen-Online geopend is.

Steunkousen en compressiekousen zijn goed voor iedereen. Sta je lang, zit je heel de dag (bijv. websites maken!) dan is het belangrijk om de benen in optimale conditie te houden.

Doordat de druk bij de enkel het grootst is en afneemt verder naar boven wordt de bloedcirculatie verbeterd en vocht beter afgevoerd. Hierdoor heb je minder vermoeide benen, dikke enkels, pijn en minder kans op spataderen.

Probeer het zelf! koop je steunkousen en compressiekousen bij Steunkousen-Online. Ga je binnenkort op reis? Ook reiskousen hebben we voor je in het pakket!

Tot snel,
    Esther

www.Steunkousen-Online.nl

Tanya:K

Geplaatst: Vrijdag, 24 Juni 2011 om 18:12:32

Succes ermee!

Even een vraagje. Is het niet zo dat steunkousen op maat aangemeten en gemaakt worden ?
    Althans zo ging het wel bij mijn ma.

Gr. Tanya

Esther (1)

Geplaatst: Vrijdag, 24 Juni 2011 om 21:10:53

Hoi Tanya,

Je hebt steunkousen die op maat gemaakt worden. Vaak heb je dan echt veel last last van je benen doordat de bloedsomloop erg slecht is en / of door veel vocht vasthouden. Ook bijv. bij veel spataderen.

De steunkousen die wij aanbieden zijn de confectiematen. Dit is niet vergelijkbaar met de grootmoeders steunkousen van vroeger. Tegenwoordig zijn ze zelfs sexy en bijna niet te onderscheiden van de normale pantykousjes.

Gr,
    Esther

tan ya

Geplaatst: Vrijdag, 24 Juni 2011 om 22:49:20

Hey Esther, 

Thanks voor de uitleg. !

Gr. Tanya

Eelco de Boer (Team Luondo)

Geplaatst: Zaterdag, 25 Juni 2011 om 22:22:28

Gefeliciteerd Esther!!

Gr,
    Eelco

webwinkel321

Geplaatst: Zondag, 26 Juni 2011 om 00:39:55

Hoi Esther,

In de header zou ik wel wat meer kousen willen zien, of anders je logo wat groter.(waarom staat de letters niet strak op 1 lijn trouwens?) 

Daarnaast is het denk ik mooier om de zwarte menu balk de blauwe kleur van het logo te geven.

Succes!

Esther (1)

Geplaatst: Zondag, 26 Juni 2011 om 01:20:12

Leendert,

Menubalk is aangepast naar vrijwel dezelfde kleur (code photoshop en Luondo komen niet overeen op de een of andere manier).

Wat bedoel je met de letters niet strak op 1 lijn?

Ik ga nog een en ander aanpassen. Waarschijnlijk komen de merken aan de zijkant te staan en nog wat meer afbeeldingen in de header.

Ben er trouwens nog steeds niet uit hoe ik een slideshow van foto's kan integreren. Iemand een tip!

Bedankt voor de opmerkingen ieder geval.

Gr,
    Esther

webwinkel321

Geplaatst: Zondag, 26 Juni 2011 om 16:37:18

Esther,

De letters STEU staan hoger dan NKOUSEN in je logo, in je avatar op het forum staan de laatste letters USEN weer lager. Check het maar even.

Nog een tipje, het DNS beheer van je domeinnaam klopt nog niet helemaal, de site is niet zonder www. te openen.

Er zijn diverse slideshow html scriptjes te vinden, je zou ook een gif animatie kunnen maken. Ik denk trouwens dat een aantal kleinere banners een hogere ctr (aantal kliks) zullen behalen.

Aangepast op 26-6-2011 16:37
    Esther (1)

Geplaatst: Zondag, 26 Juni 2011 om 18:10:08

Na heel lang staren zie ik het nu ook ja. Ga kijken of ik dit kan aanpassen.
    Wat betreft zonder www intoetsen van de naam krijg ik wel de site te zijn bij IE. Anderen zal ik ook nog proberen.

Hoe moet je DNS instellingen dan aanpassen?

webwinkel321

Geplaatst: Zondag, 26 Juni 2011 om 18:39:33

Moest je daar echt heel lang naar staren om het te zien?

Bij http://steunkousen-online.nl/ kom je op de transIP site terecht.
    De DNS instellingen vind je her en der op het forum.

Esther (1)

Geplaatst: Zondag, 26 Juni 2011 om 22:23:57

Leendert,

Ik heb de header aangepast. Moet nu goed zijn.

De link van jou leidt inderdaad naar de TransIP site. Ik ga wel weer onderzoeken hoe dit zit. 

Thanx voor de tip.

Gr,
    Esther

Antonis

corsofotowinkel.luondo.nl
    Geplaatst: Maandag, 27 Juni 2011 om 01:20:42

Als je met photoshop werkt kan je het beste de kleurcode's aanhouden en opschrijven. Die kun je later ook weer bij Luondo gebruiken of andersom. Zo hoef je maar een keer naar een kleur te zoeken. Als je een stuk of 3 a 4 van die kleurcode's hebt is dat meestal wel genoeg voor een site. Je zou voor kleurencombinatie's ook eens hier kunnen kijken  http://kuler.adobe.com/

Vr groet
    Antonis

Esther (1)

Geplaatst: Maandag, 27 Juni 2011 om 09:19:24

Hoi Antonis,

Dat dacht ik ook ja. Copy-paste gedaan maar dat werkte dus niet.

Voor nu staat alles goed. 

Gr,
    Esther

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.