Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Stel jezelf voor!
    topic toevoegen reactie toevoegen

Hier is Zonwereld

Zonwereld

www.zonwereld.nl
    Geplaatst: Dinsdag, 3 April 2012 om 11:45:19

Hallo,

Ik heb vandaag mijn webwinkel online gezet. Dit is nog maar het begin hoor. Er komen nog veel meer producten bij. Verzendkosten is op dit moment ook nog een beetje lastig, omdat wij vrij grote stukken moeten vervoeren. Heeft iemand nog suggesties?
    Verder verwijs ik naar een externe link/site. De bezoeker gaat dan van mijn webshop af. Hoe kan ik de link in een nieuwe window laten openen?

Mijn webshop heet: www.zonwereld.nl

Groeten,
    Gerda.

Jenny :)

Geplaatst: Dinsdag, 3 April 2012 om 11:55:06

Welkom Gerda!

Ik denk dat je antwoord op je vraag hier staat, in de Luondo FAQ: Hoe voeg ik een link aan een woord toe.

Met de 'target'  kun je dan kiezen of de link opent in een nieuw window of in hetzelfde window.

Zeg het gerust als je iets anders bedoelt! :)

Zonwereld

www.zonwereld.nl
    Geplaatst: Dinsdag, 3 April 2012 om 12:03:39

Ja super het is gelukt. Dank je.

Als er verder nog op- of aanmerkingen zijn op mijn webwinkel dan hoor ik het graag.

Eelco de Boer (Team Luondo)

Geplaatst: Dinsdag, 3 April 2012 om 17:25:39

Welkom Gerda!

Remco

www.onlinewebservices.eu
    Geplaatst: Dinsdag, 3 April 2012 om 18:19:07

'Gratis verzendkosten' groot in je header verwerken en de verzendkosten gewoon in je prijzen bijtellen :)

Zie dat je pas begonnen bent! Zou nog een beetje met het design stoeien en goed naar het SEO tabje kijken dat je per pagina kunt invullen))

Veel succes met je webshop!

Mario - 1

Geplaatst: Dinsdag, 3 April 2012 om 22:05:42

Welkom hier, heb wel een paar verbeterpunten......
    • Ik zou de header over de volle breedte maken, inplaats gecentreerd, en dan maar een klein headertje.
    • Veel gestelde vragen niet in het blokje van "assortiment" opnemen, maar een ander blokje nemen, en dat bv informatie laten heten, waar je die instopt, met bv contact, hoe betalen enz.
    • Icopal Fastlock® overkappingspanelen is eigenlijk een te grote omschrijving, waardoor het twee regels nodig heeft......
    • Ik zou wel wat meer tekst op de voorpagina zetten, want nu staat er...... niets.... :-) , je bent er nog mee bezig dus neem deze, en de al besproken SEO mee om je shop beter en vindbaarder te maken.

Suc6

Zonwereld

www.zonwereld.nl
    Geplaatst: Woensdag, 4 April 2012 om 08:50:25

Hartelijk dank voor de tips. Ik ga er meteen aan werken.

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.