Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Stel jezelf voor!
    topic toevoegen reactie toevoegen

Even Voorstellen

By-ellen

www.by-ellen.nl
    Geplaatst: Zaterdag, 9 Juni 2012 om 15:40:36

Hallo Allemaal!

Na veel prutsen/proberen/toevoegen/weghalen/etc/etc....heb ik ,geloof ik, mijn webshop klaar.
    Zouden jullie eens willen kijken?
    Reacties, Tips en/of aanvullingen zijn welkom!

Alvast bedankt!

Groetjes Ellen

www.by-ellen.luondo.nl

shop4sale

Geplaatst: Zaterdag, 9 Juni 2012 om 16:13:02

Hoi Ellen, Welkom. Ik vind je header niet heel mooi. Deze oogt een beetje vaag alsof die gemaakt is in paint. Daarnaast staat "wie ben ik" en contact in je assortiment. Ik zou dat ergens anders plaatsen. Bijvoorbeeld menu balken maken met 'home' 'over ons ' 'contact' etc. Over het algeheel oogt je webwinkel wat karig. Ook je tekst bij "wie ben ik" bevat een rare zin. Je begint een nieuwe zin met "Waardoor". Ik zou een comma plaatsen aangezien het verband houd met het eerste deel vd zin. Bij contact zou ik eerder het contact formulier plaatsen dan een gmail adres. Ook zou ik een domeinnaam laten vastleggen en deze koppelen aan je shop. Dat staat een stuk professioneler en de kosten zijn gering. Op zich wel leuke producten overigens. Succes met je webshop!

Remco

www.onlinewebservices.eu
    Geplaatst: Zaterdag, 9 Juni 2012 om 16:14:45

Hey Ellen,

Persoonlijk vind ik je header niet zo mooi. Het oogt uitgerekt, staat erg vrij en vormt geen geheel met je webshop. Ik mis de professionaliteit.

Verder ziet het er vrij kaal uit. Alle SEO tabs heb je niet ingevuld en de bestandsnamen van je productfoto's hebben geen relevante namen.

Waarmee versturen jullie, waarmee kan ik afrekenen? Ik zie 2 contactpagina's - in je footer en in het assortiment (rare plek!)

Voor zover))

Groet

By-ellen

www.by-ellen.nl
    Geplaatst: Zaterdag, 9 Juni 2012 om 18:02:51

Jullie hebben idd goeie punten, zal hier wat mee gaan doen.
    en ik maar denken dat die "goed" was haha, heb ondertussen al wel een domijnnaam vastgelegd.

ik kom er alleen nu helemaal niet meer uit...ik kom niet meer in de vormgeving! hij linkt dat wel door naar de site maar kan verder niks aanpassen/veranderen.

webwinkel321

Geplaatst: Zondag, 10 Juni 2012 om 16:27:19

Hi Ellen, 

Je webshop is idd nog niet klaar! Kan je inmiddels al weer in de vormgeving? 

Jenny :)

Geplaatst: Maandag, 11 Juni 2012 om 16:05:51

Welkom Ellen! 

Ben je je inlogs kwijt of wat lukt er anders niet?

Eelco de Boer (Team Luondo)

Geplaatst: Dinsdag, 12 Juni 2012 om 17:08:37

Welkom Ellen!

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.