Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Stel jezelf voor!
    topic toevoegen reactie toevoegen

Even voorstellen!!

Ruben van Eldik

tickettothemoon.luondo.nl
    Geplaatst: Maandag, 11 Juni 2012 om 14:53:27

Hallo allemaal,
    Een paar week geleden heb ik Luondo gevonden, en omdat ik al een tijdje met een idee voor een webshop in mn hoofd rondliep ben ik Luondo maar eens een beetje gaan uitproberen! Ik ben nu een paar dagen bezig geweest, dus vindt het wel eens tijd worden om me aan jullie voor te stellen! ;) 

Hij is nog lang niet af, maar mijn webshop is:

Vertel maar wat jullie er van vinden en (vooral) wat er verbeterd moet worden!!

Jenny :)

Geplaatst: Maandag, 11 Juni 2012 om 15:51:51

Welkom Ruben! Grappig, je hebt een heel ander design dan de meeste Luondoers zo te zien, tof!

Even snel gekeken, paar kleine opmerkingen vast:

1. Je title tag is nu zo te zien 'Welkom op Ticket to the Moon', wellicht kun je hier een zoekterm in verwerken, waarschijnlijk wil je gevonden worden op 'hangmatten', dus iets van 'Hangmatten van Ticket to the Moon' of iets dergelijks?

2. Ik zie twee verschillende lettertypen op je 'Over ons'-pagina. Ook een spelfoutje: 's werelds.

3. 'Kleurencombinaties' is ook 1 woord :) 

Veel succes en plezier met je shop!

Ruben van Eldik

Geplaatst: Maandag, 11 Juni 2012 om 16:22:54

Bedankt voor de snelle reactie!! 
    Ik heb wel een paar vragen:
    Hoe moet ik de title tag aanpassen?
    Waar kan ik het lettertype aanpassen? Ik kan in die balk boven de tekst alleen de kleuren van de tekst aanpassen, maar ik zie het lettertype er niet bij staan.
    Is het mogelijk om rondingen in de kolommen te maken? Ik vindt de site nu nogal vierkant.

Bvd.
    Ruben

Leendert Nauta (III)

excor.luondo.nl
    Geplaatst: Maandag, 11 Juni 2012 om 18:12:45

De titletag pas je aan via de optie SEO bij ieder product / pagina (titel). Lettertypes kun je in de vormgeving aanpassen. Het is niet mogelijk rondingen in de kolommen te maken, dit zou je door het plaatsen van een achtergrond (met rondingen) wel kunnen oplossen maar is wellicht te veel gedoe om het netjes te krijgen. 

Eelco de Boer (Team Luondo)

Geplaatst: Dinsdag, 12 Juni 2012 om 17:08:09

Welkom Ruben!

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.