Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Stel jezelf voor!
    topic toevoegen reactie toevoegen

Even Voorstellen !

Telefoonattributen

telefoonattributen.luondo.nl
    Geplaatst: Vrijdag, 8 Maart 2013 om 23:09:34

Hallo allemaal!
    Ik ben net nieuw hier en vol aan de gang met mijn webshop en dacht laat ik me eens even voor stellen.
    Mijn naam is Kenny de Jong ben 21 jaartjes jong en loop al heel lang met het idee om iets voor mezelf te beginnen. Ik heb nog wel een vaste baan en ga dit ernaast doen omdat ik het gewoon leuk vind om te doen.

Over mijn webshop.
    Ik ga beginnen met een webshop voor smartphone attributen.
    ik zie namelijk heel veel online shops die alleen maar hoesjes verkopen voor je telefoon maar verder niets, en als het wel aangeboden word is het een veel te hoge prijs? Dat moet beter kunnen en vandaar dat ik dat ga doen !

Waarom?
    Ik start dit vooral op om lekker bezig te zijn met ondernemen, zo zie ik dit als een leerschool en vooral met dit fijne forum erbij. Het gaat me dus niet gelijk om het grote geld nooit meer werken en blah blah, maar gewoon als ervaring zodat ik dit later wel kan gebruiken.
    Maar een mooi zakcentje is meegenomen.

Ik heb de site nog niet online staan omdat ik er flink mee aan de slag ben ! heb nog niet zo heel veel producten want die moeten nog ingekocht worden, maar ik weet al wel wat ik wil en voor welke prijs ik ze kan krijgen.
    Ook heb ik mij nog niet ingeschreven bij de KvK moet dit al vanaf het begin of pas als je serieus geld gaat verdienen? want ik lees overal wat anders namelijk.

Heeft er toevallig op de voorhand al iemand tips over het starten van een onderneming in de altijd innoverende telefoonaccessoires branche?
    alles is welkom!

bedankt en groetjes Kenny

Mario

Geplaatst: Vrijdag, 8 Maart 2013 om 23:29:10

Welkom Kenny,

KvK kun je even mee wachten totdat je webshop geheel online is, maar de vraag is, waarom zou je dat doen?

Sterker nog, als je een Betaalsysteem wilt toevoegen, nemen we bijvoorbeeld IDeal, daar heb je toch Kvk en een BTWnummer voor nodig, om deze betalingen te innen.

Wat betreft de telefoonaccessoires branche, je moet wel heel uniek zijn, wil je een webshop bouwen waar de klanten willen komen, Wat je zegt, in iedere webshop kun je hoesjes kopen, maar je moet uniek zijn, dan heb je meer kans.

veel succes met je shop!

Groeten,

Mario

Telefoonattributen

Geplaatst: Vrijdag, 8 Maart 2013 om 23:53:28

Geachte Mario,
    Oke daar heb je wel een punt inderdaad.
    Maar ik ben nog wel een week of 3 bezig met het opzetten van mijn webshop en alle producten in te kopen en alles op orde maken omdat ik overdag gewoon moet werken natuurlijk.
    dus misschien een idee om dan een afspraak te plannen ?

Ja ik heb inderdaad al veel sites zien komen en gaan, maar ik denk dat ik wel weet hoe ik uniek kan zijn.
    Ik wil me ook vooral gaan richten op Attributen, nu staan er alleen hoesjes op omdat ik die al binnen heb.

Het maken van een aparte Facebook pagina voor de webshop is dat handig? of zou je het juist afraden? ook daar hoor je verschillende verhalen over.

bedankt voor de snelle reactie !

Mario

Geplaatst: Zaterdag, 9 Maart 2013 om 00:03:00

Kenny,

Het maken van een Facebook pagina kan mijnsinziens geen kwaad, tegenwoordig zit bijna iedereen op facebook. Je kunt het gewoon proberen, maar zou zeker eerst je shop helemaal klaar maken, en dan pas het volgende, 1 ding tegelijk.

Nogmaals veel succes met je shop, en we zien hem wel online verschijnen.

groeten,

Mario

Telefoonattributen

Geplaatst: Zaterdag, 9 Maart 2013 om 00:13:29

Beste Mario,

Oke dan ga ik dat later wel proberen inderdaad.
    Ik ben nu vooraf gewoon zoveel mogelijk informatie e.d. aan het binnenhalen zodat ik straks nergens op vastloop en moet wachten.
    lekker doorknallen! en hopen dat de onderneming groeit wat natuurlijk het streven is !

bedankt !

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.