Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Stel jezelf voor!
    topic toevoegen reactie toevoegen

Even voorstellen..

Badu

www.yogakledingonline.nl
    Geplaatst: Maandag, 27 Mei 2013 om 21:02:14

Hallo Allemaal,

Even voorstellen: mijn nieuwe shop is in de lucht. Grootste werk is gedaan, nu nog verder fine tunen en SEO-en (al een heel eind gekomen>met dank aan Tonny Loorbach). Maar ben benieuwd naar jullie reacties en/of suggesties/opmerkingen! (URL staat onder mijn avatar)

En mocht je de artikelen die we verkopen leuk vinden, like dan ook onze Facebook Pagina even, hoe meer vrienden, hoe gezelliger (en meer naamsbekendheid natuurlijk ;-))

Alvast bedankt!!!

Groet,
    Rosa

Aangepast op 27-5-2013 21:04
    Remco

www.onlinewebservices.eu
    Geplaatst: Dinsdag, 28 Mei 2013 om 10:23:41

Ha Rosa!

Leuke webshop! Ziet er goed uit! Jammer dat je op die slider onderaan niet kan klikken, dus dat de plaatjes linken naar de desbetreffende producten.

Succes met de verkopen!))

Badu

www.yogakledingonline.nl
    Geplaatst: Dinsdag, 28 Mei 2013 om 11:39:18

Hai Remco,

Dankje voor je reactie. Je hebt heeeeelemaal gelijk, super jammer dat ie niet klikbaar is, of beter gezegd dat ik hem niet klikbaar krijg op de een of andere manier... Tips?

Remco

www.onlinewebservices.eu
    Geplaatst: Dinsdag, 28 Mei 2013 om 11:44:50

Ik maak sliders zelf met jquery die ik dan in Luondo implementeer. Dit is echter vrij technisch waar ik geen eenvoudig stappenplan voor heb. Op mijn website kan je enkele voorbeelden zien hiervan.

Badu

www.yogakledingonline.nl
    Geplaatst: Dinsdag, 28 Mei 2013 om 11:48:23

okay top, mocht ik er niet uitkomen dan weet ik je te vinden, ziet er goed uit wat je allemaal doet!

Mario

Geplaatst: Woensdag, 29 Mei 2013 om 08:43:57

Hoi Rosa,

Leuke webshop, ziet er goed uit.

Ik zag zo even 3 puntjes voor verbetering, in je assortiment, is 1 categorie nog niet SEO aangepast.
    Kijk eens bij "blokken--riemen "

En in de footer, 'contact"  en "contactgegevens" zou ik ook nog even aanpassen, zodat deze ook SEO zijn.

Veel succes met je shop!

Groeten,

Mario 

Badu

www.yogakledingonline.nl
    Geplaatst: Woensdag, 29 Mei 2013 om 09:41:39

Dankje Mario, heb je drie punten op mijn lijstje gezet!
    Groet, Rosa

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.