Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Stel jezelf voor!
    topic toevoegen reactie toevoegen

Wij zijn nieuw

Aquariumspeciaalzaak Aqua-brotak

aqua-brotak.luondo.nl
    Geplaatst: Zaterdag, 1 Februari 2014 om 14:03:13

Na een periode van 3 jaar vonden we het toch met ons bedrijfje dat het tjd werd voor een webwinkel erbij.
    We hebben lang gezocht en geprobeerd, maar uiteindelijk bij luondo terecht gekomen.
    Deze site sprak ons het meeste aan, omdat wij denken datr we hier veel kunnen doen qua 'eigen sausje' erover te kunnen gooien.

We hopen op feedback, zoveel positief als ngeatief (opbouwnde kritiek :P).

Laat maar weten wat jullie er van vinden.

Groetjes
    Mieke

Ik weet niet of bij dit topic de url vermeld wordt, maar dan bij deze nog een keer.

http:www.aqua-brotak.com

Remco

www.onlinewebservices.eu
    Geplaatst: Zaterdag, 1 Februari 2014 om 14:08:33

Hey Mieke,

Welkom bij Luondo!

De webshop vind ik er persoonlijk niet 100% professioneel uitzien. Ik mis op de Home pagina mooie banners, eventueel een pakkende slider, call to actions, aanbiedingen enz.enz. waardoor ik sneller getriggerd zou worden om te bestellen.

Wat is precies het nut van het registratie kopje? Voor mij werkt het een beetje verwarrend omdat het nu heel prominent in beeld staat. Nu lijkt het wel alsof ik me eerst moet registreren voordat ik kan bestellen. Dit gevoel zou ervoor zorgen dat ik snel weer wegklik. Ik zou dit eventueel in de footer zetten als een klein linkje, of gewoon helemaal weglaten.

Verder zie ik dat er niks qua SEO is ingevuld waardoor je veel laat liggen qua vindbaarheid. Beter vindbaarheid = meer bezoekers = meer verkopen = meer omzet.

Succes met de sales!

Remco

aqua-brotak.luondo.nl
    Geplaatst: Zaterdag, 1 Februari 2014 om 15:03:13

Bedankt voor je reactie Remco.
    Maar dat SEO begrijp ik njiet goed, wat ik waar moet invullen.

Heb je misschien een voorbeeld site met, wat je zegt, op de home (wie zijn wij) pagina om sliders te kunnen zien. En wat bedoel je met Call t action?

Aanbieding staat in de rechter kolom.

Ps
    de webwinkel staat nu 2 dagen online, dus we zullen nog flink moeten fine tunen.

Groetjes,
    Mieke

aqua-brotak.luondo.nl
    Geplaatst: Zaterdag, 1 Februari 2014 om 15:25:32

Nu heb ik net 'nieuwe producten' toegevoegt in een kolom, maar die wil ik weer weghalen, maar dat lukt me niet, iemand een oplossing hiervoor?

Groetjes
    Mieke

Remco

www.onlinewebservices.eu
    Geplaatst: Zaterdag, 1 Februari 2014 om 18:22:43

Bij elke pagina en product heb je een tabje met 'SEO'. Je kan eventueel in Google zoeken wat je hier het beste in kunt vullen.

Call to action is bijvoorbeeld 'klik hier' of 'bestel direct'. Een kreet waarmee je men aanspoort tot kopen. Als je op een willekeurige professionele webshop navigeert dan kom je dit altijd tegen. Uiteraard is dit niet voor niets.

Nieuwe producten kan je weghalen via content > kolommen > standaard en dan in de rechter kolom de module 'nieuwe producten' wegslepen.

Succes!

aqua-brotak.luondo.nl
    Geplaatst: Dinsdag, 4 Februari 2014 om 08:31:13

We hebben nog het een en ander aangepast/veranderd, dus als je wilt, kijk nog eens even naar onze winkel Remco.

Bedankt alvast!

Remco

www.onlinewebservices.eu
    Geplaatst: Dinsdag, 4 Februari 2014 om 09:26:16

Hm, ik zie weinig vooruitgang, maar misschien hebben andere forumgangers er een andere mening over! :)

aqua-brotak.luondo.nl
    Geplaatst: Dinsdag, 4 Februari 2014 om 09:55:36

Of het is nog vroeg Remco :P

Volgens mij hebben we nu een HOME pagina, banners erop, aanbiedingen, nieuwe producten, al wat gevuld bij de SEO.

Groetjes
    Mieke

LNII

Geplaatst: Dinsdag, 4 Februari 2014 om 15:54:03

Eens met Remco... 

Die openingstijden zijn van een fysieke winkel neem ik aan? Wekt nogal wat verwarring op in een webwinkel denk ik... 

aqua-brotak.luondo.nl
    Geplaatst: Dinsdag, 4 Februari 2014 om 16:03:40

Daar heb je gelijk in Leendert, maar bij ons is het een website MET een webwinkel ernaast.
    Vandaar de openingstijden van de winkel erbij.

Dus ik begrijp Remco ook, gezien zijn standpunt vanuit ALLEEN een webwinkel.

Dus zoals het nu is, heb ik er vrede mee, er zullen nog wat kleine dingetjes aangepast worden, maar de grote lijnen staan nu zoals ze staan.

Bedankt voor je reactie Leendert

Groetjes
    Mieke

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.