Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Stel jezelf voor!
    topic toevoegen reactie toevoegen

Webshop ombouwen naar website

PDM2013

www.onlinekeukens.com
    Geplaatst: Dinsdag, 5 Augustus 2014 om 14:20:39

Hallo,

Wij hebben de webshop onlinekeukens.com. Wij verkopen hier complete keukens met of zonder apparatuur.
    Het is nu al een paar keer voorgekomen dat klanten niet een complete keuken bestellen maar slechts een paar kleien dingetjes en dat is wat we niet willen. daar zijn we niet op ingericht.
    Is het mogelijk om de webshop binnen luondo om te bouwen naar een "gewone"website, dus de bestelbuttons enzo eruit te halen?

Team OnlineKeukens,
    Jacques en Gerard

Remco

www.onlinewebservices.eu
    Geplaatst: Dinsdag, 5 Augustus 2014 om 14:30:06

Hey Jacques & Gerard,

Dit is mogelijk maar niet de bedoeling en vrij overbodig.

Om de maandelijkse kosten uit te sparen, kan je beter kiezen voor Wordpress dat gratis is. Bovendien heb je hier meer vrijheid mbt scoren in Google. Wordpress is ideale voor gewone websites, Luondo voor webshops.

Mocht je interesse hebben in een website in Wordpress, kan ik je hierbij wel helpen.

Succes!

PDM2013

www.onlinekeukens.com
    Geplaatst: Dinsdag, 5 Augustus 2014 om 15:27:08

Bedankt voor de info Remco. We hadden er al zo'n vermoeden van.
    Ik heb wel eens met wordpress gewerkt en ga me er maar weer eens in verdiepen.
    Als ik er niet uitkom kom ik zeker bij je terug.

groet,
    Gerard

Remco

www.onlinewebservices.eu
    Geplaatst: Dinsdag, 5 Augustus 2014 om 22:24:51

Succes!

LNII

Geplaatst: Dinsdag, 5 Augustus 2014 om 23:07:56

Dus je wilt stoppen met iets dat werkt... das raar.... blijkbaar is er behoefte aan de losse onderdelen. 

Een oplossing kan ook zijn om enkel complete keukens aan te bieden, dan ben je ook van die extra verkopen van losse onderdelen af ;-) 

NB: check ook gelijk je domein zonder www. ervoor, die loopt nu nl naar een forbidden pagina. 

Aangepast op 5-8-2014 23:10

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.