Luondo.nl Webwinkels
Inloggen Login vergeten?
    • begin
    • actieve onderwerpen
    • Zoeken  
    Forum > Stel jezelf voor!
    topic toevoegen reactie toevoegen

Fijne Kerstdagen en Gelukkig Nieuwe Jaar 2017!

Izabela

www.izabelbruidsmode.eu
    Geplaatst: Woensdag, 14 December 2016 om 23:26:05

Beste Luonders en Luondo Team,

​Graag wil ik hier uw allemaal Fijne Kerstdagen en een Succesvolle Nieuwe Jaar 2017 wensen! Alweer een jaar voorbij. Ik hoop dat jullie voldoende rust nemen van ondernemen met de Kerstdagen en nieuwe doelen in het Nieuwe Jaar zullen bereiken. Ik wil de Luondo team zelf speciaal bedanken voor een zoals altijd een top ondersteuning en vriendelijkheid. Ik besefte vandaag dat ik al bijna 5 jaar bij Luondo ben. Ik verheug me op onze relatie in komende jaar.

​Aan alle Luonders: Gezellig Kerstfeest! Misschien komen we een keer bij elkaar voor een Kerstborreltje?

​Met vriendelijke groet,

Izabela Leenstra

Aangepast op 14-12-2016 23:27
    Mario - 4

Geplaatst: Donderdag, 15 December 2016 om 11:58:06

Ook ik wil iedereen alvast fijne Kerstdagen wensen en een Gelukkig Nieuwjaar. En dat het volgend jaar nog beter gaat, shopwise gezien, dan dit jaar. Verder natuurlijk in alle gezondheid, want dat is nog belangrijker.

Ook ik zit al geruime tijd bij Luondo, nu 4.5 jaar, en heb zelfs nog even bij Luondo gewerkt :-) ,en verder ben ik best actief achter de schermen met het zoeken en verbeteren van diverse dingen, bugs of wat er ook langs komt. Verder ben ik altijd wel in om iemand verder te helpen, om ook anderen succes met zijn of haar webshop te hebben.

Ondertussen heb ik aardig wat websites die ik nu één voor één aan het "reviseren" ben, en die minder lopen, voorzien van een andere shop. Zo blijf je dus bezig.

Verder wil ik natuurlijk ook Luondo bedanken voor dit mooie product,  en hopen dat het stukje bij beetje iedere keer weer beter wordt.

En die Kerst / Nieuwjaarsborrel......geen gek idee :-)

gr
    Mario

Izabela

www.izabelbruidsmode.eu
    Geplaatst: Zaterdag, 17 December 2016 om 20:07:49

​Bedankt Mario, voor je Kerstwensen en leuke reactie. Blijkbaar Iedereen heeft erg druk met Kerst- voorbereidingen. Veel webshops draaien nu juist overuren. Ik heb lekker "vakantie". Lekker genieten van de Kerstdagen, Mario! Groetjes van Izabela

Aangepast op 17-12-2016 20:08
    Izabela

www.izabelbruidsmode.eu
    Geplaatst: Zaterdag, 17 December 2016 om 20:11:41

Trouwens goed om te weten dat je ook de webshops kan verbeteren. Ik denk dat die van mij ook veel beter kan.  Volgende jaar lijkt mij interessant om in prive post zaken te bespreken.

ScubaXp

www.scubaxp.shop
    Geplaatst: Zondag, 18 December 2016 om 13:54:47

Hey,

Voor jullie ook vanuit België, de beste wensen voor 2017.

Ik sta ook open om meer te leren en vooral in het plaatsen van promo filmpje bij ons product (duiken)

Dit lijkt niet zo evident te zijn om het te plaatsen zonder enige reclame van buitenaf, of ben ik een dummie.... zou deze graag ingesloten willen zonder dat de klant wordt afgeleidt van de bijbehordende reklame. 

@ Mario-4 kan jij me hiermee op weg helpen?

Alvast bedankt,
    Tony
    ScubaXp-shop.luondo.nl

Aangepast op 18-12-2016 15:29
    Mario - 2

Geplaatst: Maandag, 19 December 2016 om 00:51:05

@ Izabela, Ik wil niet zeggen dat ik vakantie heb, maar vind December altijd een mooie maand om er een webshop bij te bouwen, heb toch geen cadeau artikelen, dus lekker rustig, heerlijk.
    Dus lekker genieten van alles wat met Kerst te maken heeft doen we wel hoor :-) thanks!
    En we kunnen altijd even kijken wat we kunnen betekenen, komt goed. Ik laat het wel even weten via jouw contact formulier, volgend jaar.

@ Tony,
    Laat maar eens weten hoe je het wilt hebben dan, ik kan daar eventueel wel advies in geven hoor.
    Prettige dagen!

Om een reactie te plaatsen dient u rechtsboven in te loggen.